Ο μικρόκοσμός μoυ

Σήμερα ξύπνησα λίγο στραβά. Μου είχε μείνει κάτι από χτες, από μια κουβέντα που είχα. Όχι ότι έληξε τραγικά η κουβέντα, απλά μου άφησε μια αίσθηση απογοήτευσης. Το ίδιο και μια άλλη κουβέντα σήμερα το πρωί. Σε μια χώρα που έχει πιάσει πάτο είναι πολύ άσχημο να βλέπεις ξανά και ξανά πως δεν υπάρχει πιθανότητα συνεννόησης. Να έχεις κοινό στόχο και να μην μπορείς να τα βρεις στις λεπτομέρειες. Να σκαλώνεις σε μικρότητες και παρεξηγήσεις, σε πληγωμένους εγωισμούς και σε λάθος εκφράσεις. Τι μπορούμε να καταφέρουμε σαν κοινωνία αν δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε;;;

Και ακόμα περισσότερο, τι αξίζουμε να καταφέρουμε σαν κοινωνία αν δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε;

Και μετά έρχεται ο μικρόκοσμός μου. Εμφανίζονται 1-2 φίλοι και μου θυμίζουν πως θα βρεθούμε την άλλη εβδομάδα. Μου θυμίζουν ότι θα πάμε σε μέρη που αγαπάω και θα περάσουμε όμορφα. Πάλι. Και θέλω να κλειστώ στον μικρόκοσμό μου και να αφήσω τον υπόλοιπο κόσμο έξω για πάντα. Να είμαι χαρούμενη στο αυγό μου γιατί ο μικρόκοσμός μου, είναι υπέροχος και είναι δικός μου. Έξω από αυτόν δεν μ’αρέσει, ο κόσμος δεν το αξίζει, δεν θέλει να προσπαθήσει, δεν θέλει να δει, δεν θέλει να ξεκολλήσει. Λέω να κάτσω στον μικρόκοσμό μου για λιγάκι. Θα ξαναβγώ αύριο πάλι.

Αυτό το συγκρότημα εκφράζει τον μικρόκοσμό μου πολύ τώρα τελευταία

Αυτό ήταν εισβολή στον μικρόκοσμο αλλά μ’ άρεσε αρκετά🙂

6 thoughts on “Ο μικρόκοσμός μoυ

  1. Ο/Η to foniko kouneli λέει:

    Είναι παράξενο αλλά αυτό ακριβώς που μας δίνει τόση ικανοποίηση, ο όμορφος μικρόκοσμος μας, είναι συχνά και η αιτία για όλη αυτή την ασυννενοησία που επικρατεί εκεί έξω. Μόνο που εδώ έχουμε να κάνουμε με νοητικούς μικρόκοσμους, ένα ατελείωτο στένεμα φαντασίας και πνεύματος, ένα κλείσιμο στα εσωτερικά τοίχη του εγωισμού του καθένα, μια αδυναμία να δούμε τα πράγματα απο την οπτική γωνία του άλλου. Δεν είναι εύκολο κάτι τέτοιο βλέπεις…

    Ο άλλος ο μικρόκοσμος όμως, η γωνιά μας, το καταφύγιο μας (το λαγούμι μας, είμαι και κουνέλι), αυτός τα σπάει.🙂. Δε ζητάει ποτέ τίποτα, δίνει όμως τόσα πίσω.

    Τέλος, να πω πως συμφωνώ πέρα για πέρα: Όσο επικρατεί η ασυννενοησία γύρω μας και η αδυναμία επικοινωνίας, δεν υπάρχει ελπίδα σε κοινωνικό επίπεδο. Γι’ αυτό βουρ στους μικρόκοσμους μας, και είθε τουλάχιστον αυτοί να έρθουν σε επαφή ο ένας με τον άλλον, και ποιός ξέρει…

    Αυτά τα ολίγα, μεγάλο σχόλιο ναι αλλά δεν γράφω και συχνά, καλά να περνάς.🙂

  2. Ο/Η Αόρατη Μελάνη λέει:

    Τώρα τελευταία θέλω να μπω στη μικρόκοσμό μου και να μην ξαναβγώ ποτέ. Και το κακό είναι ότι έχει παραγίνει μικρός, έχει μέσα μόνο εμένα και το παιδί μου, άντε κι ένα δυο πολύ στενούς φίλους αλλά ως επισκέπτες μόνο.

    Πρέπει να το κοιτάξω αυτό.

  3. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Foniko kouneli έχεις δίκιο, καμιά φορά οι μικρόκοσμοι είναι τελείως ασύμβατοι μεταξύ τους και ο κόσμος δεν μπορεί να συνεννοηθεί. Όμως καμιά φορά είναι απλά μικρές οάσεις που μας επιτρέπουν να χαμογελάμε όταν όλα είναι δύσκολα και μπερδεμένα🙂 Το πόσο θα επηρεάσει ο κάθε μικρόκοσμος την ικανότητα του ατόμου να καταλαβαίνει τους άλλους εξαρτάται από το άτομο δυστυχώς (δυστυχώς γιατί με μερικά άτομα δεν υπάρχει ελπίδα :p)

    Μελάνη ίσως δεν πρέπει να το κοιτάξεις αλλά να το κάνεις, έστω για λίγο. Καταλαβαίνω πως στην πραγματική ζωή είναι δύσκολο και οι υποχρεώσεις πολλές (και σε τρέχουμε κι εμείς για όλα) αλλά καμιά φορά είναι απαραίτητο. Ένας από τους λόγους που απολαμβάνω το Βέλγιο είναι αυτός, μικρόκοσμος και πάλι μικρόκοσμος…

  4. Ο/Η heliotypon λέει:

    ‘Οντως ο μικρόκοσμός μας είναι μια παρηγοριά, αλλά για πόσο μπορούμε, κλεισμένοι εκεί, να αγνοήσουμε τον μακρόκοσμο; Τελευταία έχω παρατηρήσει ότι κι ο μικρόκοσμός μου συρρικνούται επικίνδυνα. Μήπως γέρασα, ή κάτι άλλο συμβαίνει;

  5. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Χεχε, δεν ξέρω αν μπορούμε να αγνοήσουμε τον μακρόκοσμο – ούτε αν είναι καλό να τον αγνοήσουμε. για μένα ο μικρόκοσμος είναι απλά ένα ευχάριστο διάλειμμα🙂. Όσο για την συρρίκνωση, ίσως είναι συνδυασμός του ότι αρκετοί άνθρωποι είναι ηλίθιοι, αρκετοί κλείνονται στον εαυτό τους και αρκετοί πνίγονται στις υποχρεώσεις. Δεν πειράζει, λίγοι και καλοί😉

  6. Ο/Η Μανώλης λέει:

    Συγνώμη για τη ντρίπλα αλλά…

    Στο μακρόκοσμο ξεκίνησαν 300
    μήπως να βοηθήσουμε και μεις;

    http://300ellines.org/

    και τους όποιους 300 φυσικά.

Σχολιάστε

