Αγαπητό ημερολόγιο: Νέα και παλιά…

Αχ θέλω να γράψω 300 πράγματα και δεν προλαβαίνω ή/και δεν έχω όρεξη. Τραγικό; Ήθελα να σας πω διάφορα (άσχετα μεταξύ τους) νέα για αρχή:

1. Πήγα στο παζάρι βιβλίου στην Κλαυθμώνος. Τζάμπα τα βιβλία τζάμπα!! Να πάτε. ΤΩΡΑ γιατί τελειώνει την Κυριακή. Πήρα 12 βιβλία 40 ευρώ! Κι αν το βιβλίο κάνει 2-3 ευρώ θα το πάρεις, ό,τι και να’ναι, και ποτέ να μην το έχεις ξανακούσει, τι να κάνεις; Δύσκολο να αντισταθεί κανείς… Πάλι καλά που πήρα μόνο 12, κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια για να μην πάρω άλλα τόσα.

Όπως φαντάζεστε διάλεξα αυτό από τα 12 γιατί μ'άρεσε το εξώφυλλο...

Βέβαια περίμενα στην ουρά κάνα 40λεπτο, έκανα την βλακεία να πάω Σάββατο μεσημέρι κι είχε πάρα πολύ κόσμο. Και κλασσικά μερικοί μάγκες δεν περίμεναν στην ουρά, μερικοί περίμεναν ναι μεν αλλά έκραζαν, γενικά υπέροχη ελληνική πραγματικότητα. Αλλά δεν πειράζει, είχα καλή διάθεση και δεν χαλούσε με τίποτα.

2. Βλέπω black booksαυτές τις μέρες. Πολύ κουλή σειρά, ο Bernard είναι θεός όμως. Αν σας αρέσει το περίεργο Αγγλικό χιούμορ με δόσεις μαυρίλας και πολλής σαπίλας την συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Μα δείτε φάτσες!!!

3. Λέμε να ξεκινήσουμε ένα Vampire. Άσχετο θα μου πείτε αλλά μου έχουν λείψει τα vampirakia και θέλω να παίξωωω. Και παίζει να παίξω Lasombra Antitribu (για όποιον έχει μια ιδέα). Μου το πρότεινε o storyteller και μιας και δεν έχω ξαναπαίξει κάτι τέτοιο λέω να το δοκιμάσω. Εξακολουθώ να θέλω να παίξω cthulhu πάντως…

Μιας και λέμε για Lasombra ευκαιρία να βάλω και την θεά...

4. Αυτά τα 12 βιβλία που πήρα δεν παίζει να τα διαβάσω ποτέ. Γιατί αγοράζω βιβλία με τις κούτες και δεν διαβάζω τόσο γρήγορα, αφενός. Αφετέρου έχω κολλήσει στις Μεγάλες Προσδοκίες και δεν νομίζω να το τελειώσω ποτέ, κι έχω κόλλημα με το να τα τελειώνω τα βιβλία. Δεν είναι ότι δεν είναι ωραίο, αλλά έκανα το λάθος μάλλον να διαβάσω αρκετά αυτού του στυλ μαζεμένα κι όλα στα αγγλικά εννοείται (γιατί έδωσα κατατακτήριες για Αγγλική Φιλολογία, δεν θυμάμαι αν σας το έχω πει) και κουράστηκα. Τώρα θέλω δράση, θέλω τρέξιμο, θέλω κυνηγητό, αίμα, φαντασία, κάτι τέλος πάντων. Ή Terry Pratchett θα διαβάσω μετά ή κάτι με βρικόλακες, κάτι να κυλάει γρήγορα πάντως και να μην το σκίζει στις περιγραφές (μα τι με νοιάζει πως ήταν το μουστάκι του κάθε ανθρώπου που συναντάει ο πρωταγωνιστής; Μήπως το παρακάναμε λιγάκι με τις λεπτομέρειες;). Πάντως έχω μάθει τα πάντα για την βικτωριανή αγγλία απέξω και ανακατωτά..

5. Ο φίλος που είχε μπει φαντάρος απολύθηκε!! Τα νταααααααα!!! Τρελές χαρές στην παρέα. Και μπήκε και στην ομάδα μας στο dnd (επιτέλους). Κι όπως είχε πει ο καταπληκτικός μάγος/κλέφτης της παρέας (που τον αγαπάμε όλοι πολύ και με έχει σώσει η αλήθεια είναι γιατί ξέρει τους κανόνες τέλεια ενώ εγώ ως σχετικά νέα dm χάνομαι λιγάκι):

«Έχω ένα σχέδιο!! Πάμε και βλέπουμε!»

Θα πηγαίνανε σ’ένα κρησφύγετο κλεφτών να πιάσουν έναν. Ούτε ήξεραν πόσοι είναι ούτε τίποτα. Κι ήταν πολλοί οι άλλοι. 4 οι δικοί μου, καμιά 20αριά και παραπάνω οι άλλοι. Συν κάτι τερατάκια στον δρόμο. Μια χαρά.

Έτσι που λέτε αγαπητοί μου αναγνώστες, στην ζωή αυτό πρέπει να κάνουμε: Πάμε όπου μας πάει και βλέπουμε εκεί τι θα μας έρθει και πως θα το αντιμετωπίσουμε…

Μετά από όλα αυτά τα σκόρπια νέα και τις βαθιές φιλοσοφίες πάρτε ένα τραγουδάκι και καλό απόγευμα!!

Arctic Monkeys

Crying Lightning

Outside the cafe by the cracker factory
You were practicing a magic trick
And my thoughts got rude, as you talked and chewed
On the last of your pick and mix

Said your mistaken if your thinking that I haven’t been caught cold before
As you bit into your strawberry lace
And then a flip in your attention in the form of a gobstopper
Is all you have left and it was going to waste

Your past-times, consisted of the strange
And twisted and deranged
And I love that little game you had called
Crying lightning
And how you like to aggravate the ice-cream man on rainy afternoons

The next time that I caught my own reflection
It was on it’s way to meet you
Thinking of excuses to postpone
You never look like yourself from the side
But your profile did not hide
The fact you knew I was approaching your throne

With folded arms you occupy the bench like toothache
Saw them, puff your chest out like you never lost a war
And though I try so not to suffer the indignity of a reaction
There was no cracks to grasp or gaps to claw

And your past-times, consisted of the strange
And twisted and deranged
And I hate that little game you had called
Crying lightning
And how you like to aggravate the icky man on rainy afternoons

Uninviting
But not half as impossible as everyone assumes
You are crying lightning

Your past-times, consisted of the strange
And twisted and deranged
And I hate that little game you had called
Crying lightning
Crying lightning
Crying lightning
Crying lightning

Your past-times, consisted of the strange
And twisted and deranged
And I hate that little game you had called
Crying

Αχ θέλω να γράψω 300 πράγματα και δεν προλαβαίνω ή/και δεν έχω όρεξη. Τραγικό; Ήθελα να σας πω διάφορα (άσχετα μεταξύ τους) νέα για αρχή:

1. Πήγα στην έκθεση βιβλίου στην Κλαυθμώνος. Τζάμπα τα βιβλία τζάμπα!! Να πάτε. Δεν ξέρω μέχρι πότε είναι πάντως μετράει. Πήρα 12 βιβλία 40 ευρώ! Κι αν το βιβλίο κάνει 2-3 ευρώ θα το πάρεις, ό,τι και να’ναι, και ποτέ να μην το έχεις ξανακούσει, τι να κάνεις; Δύσκολο να αντισταθεί κανείς… Πάλι καλά που πήρα μόνο 12, κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια για να μην πάρω άλλα τόσα.

Βέβαια περίμενα στην ουρά κάνα 40λεπτο, έκανα την βλακεία να πάω Σάββατο μεσημέρι κι είχε πάρα πολύ κόσμο. Και κλασσικά μερικοί μάγκες δεν περίμεναν στην ουρά, μερικοί περίμεναν ναι μεν αλλά έκραζαν, γενικά υπέροχη ελληνική πραγματικότητα. Αλλά δεν πειράζει, είχα καλή διάθεση και δεν χαλούσε με τίποτα.

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Books

2. Βλέπω black books αυτές τις μέρες. Πολύ κουλή σειρά, ο Bernard είναι θεός όμως. Αν σας αρέσει το περίεργο Αγγλικό χιούμορ με δόσεις μαυρίλας και πολλής σαπίλας την συνιστώ ανεπιφύλακτα.

3. Λέμε να ξεκινήσουμε ένα Vampire. Άσχετο θα μου πείτε αλλά μου έχουν λείψει τα vampirakia και θέλω να παίξωωω. Και παίζει να παίξω Lasombra Antitribu (για όποιον έχει μια ιδέα). Μου το πρότεινε o storyteller και μιας και δεν έχω ξαναπαίξει κάτι τέτοιο λέω να το δοκιμάσω. Εξακολουθώ να παίξω cthulhu πάντως….

4. Αυτά τα 12 βιβλία που πήρα δεν παίζει να τα διαβάσω ποτέ. Γιατί αγοράζω βιβλία με τις κούτες και δεν διαβάζω τόσο γρήγορα, αφενός. Αφετέρου έχω κολλήσει στις Μεγάλες Προσδοκίες και δεν νομίζω να το τελειώσω ποτέ, κι έχω κόλλημα με το να τα τελειώνω τα βιβλία. Δεν είναι ότι δεν είναι ωραίο, αλλά έκανα το λάθος μάλλον να διαβάσω αρκετά αυτού του στυλ μαζεμένα κι όλα στα αγγλικά εννοείται (γιατί έδωσα κατατακτήριες για Αγγλική Φιλολογία, δεν θυμάμαι αν σας το έχω πει) και κουράστηκα. Τώρα θέλω δράση, θέλω τρέξιμο, θέλω κυνηγητό, αίμα, φαντασία, κάτι τέλος πάντων. Ή terry prattchet θα διαβάσω μετά ή κάτι με βρικόλακες, κάτι να κυλάει γρήγορα πάντως και να μην το σκίζει στις περιγραφές (μα τι με νοιάζει πως ήταν το μουστάκι του κάθε ανθρώπου που συναντάει ο πρωταγωνιστής; Μήπως το παρακάναμε λιγάκι με τις λεπτομέρειες;). Πάντως έχω μάθει τα πάντα για την βικτωριανή αγγλία απέξω και ανακατωτά..

5. Ο φίλος που είχε μπει φαντάρος απολύθηκε!! Τα νταααααααα!!! Τρελές χαρές στην παρέα. Και μπήκε και στην ομάδα μας στο dnd (επιτέλους). Κι όπως είχε πει ο καταπληκτικός μάγος/κλέφτης της παρέας (που τον αγαπάμε όλοι πολύ και με έχει σώσει η αλήθεια είναι γιατί ξέρει τους κανόνες τέλεια ενώ εγώ ως σχετικά νέα dm χάνομαι λιγάκι):

«Έχω ένα σχέδιο!! Πάμε και βλέπουμε!»

Θα πηγαίνανε σ’ένα κρησφύγετο κλεφτών να πιάσουν έναν. Ούτε ήξεραν πόσοι είναι ούτε τίποτα. Κι ήταν πολλοί οι άλλοι. 4 οι δικοί μου, καμιά 20αριά και παραπάνω οι άλλοι. Συν κάτι τερατάκια στον δρόμο. Μια χαρά.

Έτσι που λέτε αγαπητοί μου αναγνώστες, στην ζωή αυτό πρέπει να κάνουμε: Πάμε όπου μας πάει και βλέπουμε εκεί τι θα μας έρθει και πως θα το αντιμετωπίσουμε…

Μετά από όλα αυτά τα σκόρπια νέα και τις βαθιές φιλοσοφίες πάρτε ένα τραγουδάκι και καλό απόγευμα!!

9 thoughts on “Αγαπητό ημερολόγιο: Νέα και παλιά…

  1. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    Εμένα τα ψευτικα τα αίματα δεν μ’ αρέσουν. Εγώ περιμένω το σάββατο που θα σφάξω τον κόκορα να τον κάνω σούπα (χιονίζει ‘σα παν’). Εκεί να δεις αίματα και βαμπιρ με ματωμένα μαχαίρια… 🙂 τις προάλλες που μπήκε ο αντίπαλος (νυφίτσα) μου σκότωσε 4 παίκτες (κότες) μιά ώρα κι ένα τέταρτο παλευαμε αλλά τελικά κατάφερα και τον έδιωξα. Όλα μου τα σκιλ σχεδόν χρησιμοποίησα όμως, άσε που έμεινα από μάνα… και γι αυτό θα φάω τον κόκορα. Το πρόβληαμ όμως είναι πως η κλαν-νυφίτσες έχει γίνει πολύ δυνατή κι έχω και την άλλη την κλαν-αλεπούδων… αστα κάτι πρέπει να κάνω γιατί με βλέπω να εξπάρω στα λάχανα….

  2. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Χαχαχα. Μήπως να κάνεις συμμαχία με την κλαν-σκύλοι; Α κι έχω την εντύπωση πως τα μαρούλια έχουν περισσότερα xp, τσέκαρε το!!

  3. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    νταγκερας όντας σε διαβεβαιώνω ότι τα λαχανα αυτή την εποχή έχουν πολύ περισσότερο χρ. Καλά τα μαρούλια αλλά στο πρώτο χιόνι χάνουν πολύ ενώ τα λάχανα αντέχουν.

    Με την κλαν-σκύλοι έχω παιδιόθεν συμμαχία και βοηθούν πολύ αλλά αυτή την εποχή πρέπει να χρησιμοποιήσω και το μαγικό φίλτρο που είχα πάρει στο level (ηλικία) δώδεκα, σκόρδο ξύδι και θειάφι, καλό αλλά διαρκεί λίγο και θέλει πολύ μάνα. :)) για πιο σίγουρα μάλλον πρέπει να ενισχύσω το φυλάκιο (κοτέτσι) με κοτετσόσυρμα θαμμένο πέριξ σε ακτίνα ενός μέτρου από τα τείχη. Σήμερα κιόλας θα πάω στον νάνο να τ’ αγοράσω. Άσε που ταυτόχρονα πρέπει να φυλάω και τα λάχανα από την κλαν-αγριογούρουνα…

  4. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    ένα παιχνίδι είναι η ζωή αρκεί να την δείς έτσι!🙂

  5. Ο/Η MpinelikoMistress λέει:

    Μπορώ να έρθω στο Vampire?
    Να παίξω μια Brujah?
    Please?
    Αλλά πες μου πρώτα ποιός είναι ο ST μην έχω καμία κακή συνάντηση……

  6. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Κλείτορα το παλεύουμε για να την βλέπουμε έτσι🙂

    MpinelikoMistress δυστυχώς χλωμό το βλέπω. Ο st είναι αυστηρός στο νούμερο των ατόμων, ήθελε 3 κι ήμασταν ήδη 4 όταν τον ρωτήσαμε αν θέλει να μας αναλάβει κι έκανε μια παραχώρηση😦 Πάντως δεν έχουμε αρχίσει ακόμα, υπάρχουν κολλήματα χρόνου…

  7. Ο/Η MpinelikoMistress λέει:

    Στριμμένος ST και χρονικά κολλήματα…
    Κάτι μου θυμίζει…
    Άχου Παναγία μου, ευχαριστώ δεν θα πάρω.
    Χαίρετε κι αντίο!

  8. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Χαχαχα, όχι μωρέ δεν είναι καθόλου στριμμένος. Σαν άνθρωπος τουλάχιστον, σαν st δεν τον έχω δοκιμάσει ακόμα. Τα χρονικά κολλήματα είναι λόγω μετακομίσεων, δουλειών και τέτοια.. Ααααχ, πάνε οι καιροί που ήμασταν φοιτητές και παίζαμε όλη μέρα. Όμως άμα προκύψει πως έχουμε και κοινούς γνωστούς τι να πω…

  9. Ο/Η MpinelikoMistress λέει:

    … Να μου κουνήσεις το μαντήλι γιατί δεν θέλω σε καμία των περιπτώσεων, επουδενί, μα με την καμία σου λέω να έχω επαφή με τέτοια άτομα…
    Μαμά μου σου λέω!

Σχολιάστε

