Αγαπητό ημερολόγιο: Σνιφ…

Αααααααααααα, πεθαίνω… Πάει και τέλειωσε. Αχ και βαχ αγαπητοί μου αναγνώστες… Μόλις μίλησα στο τηλέφωνο με την πρώην συγκάτοικό μου στην Ουαλία, μια υπερβολικά γλυκιά, έξυπνη και ΤΕΛΕΙΑ Ισπανή με την οποία έμεινα 1 χρόνο. Άι στο καλό, συγκινήθηκα βραδιάτικα. Τι τα ήθελα εγώ τα ταξίδια;; Εγώ δένομαι και με τις πέτρες, δεν τα ήξερα; Όσο ήμουν εκεί μου έλειπαν οι «εδώ», τώρα που γύρισα μου λείπουν οι «εκεί». Κι είναι άτιμο πράγμα το τηλέφωνο. Στο ίντερνετ ναι μεν «μιλάς» και μπορείς να διατηρήσεις και μια πολύ συχνή επικοινωνία (θεωρώ το να ζεις την καθημερινότητα των φίλων σου σημαντικό) αλλά όταν ακούς την φωνή τους τσουπ!! Πάρε 500 αναμνήσεις να έχεις. Αχ και ξανά αχ…

Το μόνο καλό είναι ότι θα έρθει το καλοκαίρι εδώ για έναν γάμο οπότε θα την δω. Γιατί έλεγα να μην πάω φέτος στην Ουαλία. Επίσης θα φιλοξενήσω κι έναν φίλο μου Ισπανό μάλλον το Πάσχα, είδα κι έναν ουαλό, πρώην συνάδελφο από την πρώην δουλειά (για 2 ώρες μόνο βέβαια αλλά από το ολότελα) οπότε εντάξει, κάπως θα την βγάλουμε φέτος.

Εντάξει φτάνει η μίρλα, 1ο άρθρο της χρονιάς ας ευθυμήσουμε λιγάκι. Πάμε στα καλά τα νέα για φέτος (καλά για μένα εννοείται, για τους άλλους δεν ξέρω και δεν νομίζω).

Ξαναενώθηκαν οι soundgarden!!! Μην ακούσω κανέναν να λέει και τι έγινε, έγινε και παραέγινε!! Όταν είχαν διαλυθεί το είχα πάρει κατάκαρδα (ήμουν και πιο μικρή) και τώρα έχω μια ελπίδα να τους δω live!! Άλλο ένα απωθημένο του γυμνασίου μπορεί να γίνει πραγματικότητα!!

Θα πάω στην Πορτογαλία!! Πότε δεν ξέρω, αλλά θα πάω πάντως. Θα πάει μια φίλη για ένα εξάμηνο κι εννοείται πως έχουμε ήδη κανονίσει πού θα πάμε κλπ.

Παίζει να πάω και Πολωνία. Έχω μια φίλη εκεί και πρέπει να την επισκεφτώ κάποια στιγμή, βέβαια δεν θα φύγει (από εκεί είναι) αλλά έχω να την δω 2+ χρόνια και δεν λέει.

Εντάξει μου έφτιαξε το κέφι, πάω να παίξω Spellforce 2…

Καλό βράδυ!!!

7 thoughts on “Αγαπητό ημερολόγιο: Σνιφ…

  1. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    λίγο υπομονή. Εντος της επόμενης δεκαετίας θα έχουμε μεταδωση οσμών και αφής στα βιντεοτηλέφωνα. Όχι τίποτα άλλο δηλαδή αλλά κι εγώ δεν μπορώ να είμαι σε παραπάνω από ένα μέρη ταυτόχρονα :))

  2. Ο/Η Gi Gaga Kouni Beli λέει:

    Λατρεμένη Ιοκάστη καλή χρονιά κι από δω!
    Διατηρείτε παράρτημα των Ηνωμένων Εθνών με τόσα άτομα που ξέρετε από τα εξωτερικά!
    Όσο για τους SG χαίρομαι…καιρό είχαμε να ακούσουμε καλά νέα!

  3. Ο/Η EvanT λέει:

    Άμα πας Πορτογαλία, να πας οπωσδήποτε σε ένα μοναστήρι έξω από τη Λισαβώνα (Convento dos Capuchus λέγεται αν θυμάμαι καλά, ανενεργό). Υπέροχη φύση, αξιοσημείωτο κτίριο με ασυνήθιστο διάκοσμο (ήταν μοναχοί με όρκο πενίας, οπότε τα διακοσμητικά τους τα έφτιαχναν με σπασμένα πιάτα από το δίπλα χωριό) και ακόμα κι αν πας μόνη, το εισιτήριο περιλαμβάνει κατ’ιδίαν ξενάγηση!! (shock!!)

  4. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    @Kλείτωρ

    Εντάξει λοπόν, αφού το λες εσύ θα κάνω υπομονή επειδή σ’εμπιστεύομαι. Και το έθεσες πολύ σωστά, «σε παραπάνω από ένα μέρη ταυτόχρονα». Αυτό δεν το είχα σκεφτεί, αν το δουλεύαμε λιγάκι λες να γινόταν;;

    @Gi Gaga Kouni Beli

    Xεχε, η μητέρα μου με λέει «υπουργό», αν και το βρίσκω λίγο προσβλητικό αυτό για κάποιο λόγο. Πάντως αν ζήσεις 3 χρόνια έξω αναγκαστικά θα έχεις κάποιους φίλους και γνωστούς, τι στο καλό;

    Όσο για τα καλά νέα, ελπίζω να μπορώ να σας φέρνω πιο συχνά (μπας και βαριέστε και λιγότερο).

    @EvanT

    Αμέεε, θα πάω γιατί οχι; Παντού θέλω να πάω. Ευχαριστώ για την πληροφορία κι αν έχει και κανείς άλλος προτάσεις για πορτογαλία θα χαρώ πολύ να τις ακούσω (διαβάσω, whatever).

  5. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    ως ψευδαίσθηση (ολόγραμμα, αισθητήρες) είναι ήδη εφικτό αν και υψηλού κόστους που απαγορεύει ακόμα την μαζική παραγωγή.

    Ως αίσθηση το μόνο που ξέρουμε είναι οτι γίνεται (υποατομικά παρατηρημένο) αλλά το πως και το γιατί θα μας πάρει πολύ χρόνο για να το κατανοήσουμε, πόσο μάλλον να το εφαρμόσουμε. Ίσως βοηθήσει το LHC επί τούτου, θα δούμε.

  6. Ο/Η MpinelikoMistress λέει:

    Παίξε DRAGON AGE ORIGINS
    Θα με θυμηθείς!

  7. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Άντε να δούμε βρε Κλείτορα μπας και μας ξεκουράσει λίγο κι εμάς τους πολυάσχολους η επιστήμη :p Και μια τηλεμεταφορά θέλω, όταν τελειώνουμε τις εξόδους να βρισκόμαι σε μια στιγμή σπίτι, και μάλιστα στο κρεβάτι κι έτοιμη για ύπνο. Έχουμε δρόμο ακόμα…

    MpinelikoMistress καταχωρήθηκε, κανονίστηκε ήδη η απόκτησή του, όταν τελειώσω το spellforce θα το ξεκινήσω και θα σου πω🙂

Σχολιάστε

