Οι «άγνωστοι»

Καμιά φορά μπορεί να είσαι χάλια και παραδόξως να μην θες να μιλήσεις σε έναν φίλο. Δεν μου συμβαίνει συχνά, βασικά δεν μου συμβαίνει ποτέ μάλλον γιατί με τις κολλητές μου είμαστε σαν αδέρφια, αλλά μου έχει τύχει να είμαι down ή να έχω τα νεύρα μου κι ένας (σχεδόν) άγνωστος να μπορεί να μου φτιάξει το κέφι πολύ περισσότερο και πολύ πιο γρήγορα από ότι κάποιος γνωστός ή και φίλος.

Στην αρχή αναρωτιόμουν, τι σκατά, καλύτερα με καταλαβαίνει ο άγνωστος;

Αλλά όχι, καμία σχέση τελικά απλά είναι έξω από τον χορό. Καμιά φορά αυτό και μόνο αρκεί. Θα μιλήσεις με κάποιον «άσχετο» που ουσιαστικά δεν είναι μέρος της ζωής σου κι έτσι θέλοντας και μη δεν μπορεί να σου θυμίσει αυτό που σε ενοχλεί. Θα μιλήσετε για πράγματα «άσχετα» κι αυτό θα σε αναζωογονήσει γιατί θα μάθεις κάτι καινούριο, θα κάνεις μια καινούρια κουβέντα με τρόπο που δεν έχεις ξανακάνει ποτέ (γιατί κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του τρόπο), θα μιλήσεις για πράγματα που δεν είναι μέρος της καθημερινότητάς σου και θα ξεχαστείς. Επίσης μερικά άτομα είναι πολύ στον κόσμο τους και θα σε κάνουν να γελάσεις θες δεν θες. Και καμιά φορά καταλήγουν όντως να νοιάζονται για σένα και να μπαίνουν στην ζωή σου (και τότε παύουν να είναι άγνωστοι :p).

Ευχαριστώ λοιπόν τους ευγενικούς «αγνώστους» της ζωής μου που με βοηθάνε χωρίς να το ξέρουν πολλές φορές, που θα περάσουν ώρες προσπαθώντας να με κάνουν να γελάσω χωρίς να με ρωτάνε καν τι έχω πολλές φορές, που μπορεί να με έχουν βοηθήσει να βρω λύσεις χωρίς να ξέρουν καν το πρόβλημα πολλές φορές, που γίνονται πολύ καλοί φίλοι μου πολλές φορές και που ίσως καμιά φορά να χανόμαστε αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ την κουβέντα τους που με έκανε να χαμογελάσω όταν το είχα ανάγκη.

10 thoughts on “Οι «άγνωστοι»

  1. Ο/Η Newton λέει:

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλήθεια τι έχεις;🙂 Πέρα από την πλάκα, το να έχεις φίλους που να μπορείς να συννενοηθείς και να σε καταλαβαίνουν είναι το ύψιστο δώρο που μπορεί να έχεις. Εύχομαι να τους έχεις για πάντα!

  2. Ο/Η Gi Gaga Kouni Beli λέει:

    Αυτοί οι γνωστοί «άγνωστοι» είναι που κάνουν τη διαφορά μερικές φορές. ΝΑ τους έχεις από κοντά ώστε κάποια μέρα να χαίρεσαι που θα τους αποκαλείς γνωστούς «γνωστρούς» !
    Καλό Σ/Κ

  3. Ο/Η MpinelikoMistress λέει:

    Ναι συμφωνώ με τον αποπάνω. Και μετά γίνονται πολύ καλοί φίλοι!

  4. Ο/Η MpinelikoMistress λέει:

    (ρε κατάφερα και έβαλα σχόλιο!) Yeah!!!

  5. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Ιοκάστη, θα ήθελα να μας διευκρινίσεις και τις δυσάρεστες επιπτώσεις του να γνωρίζεις άτομα « αγνώστου ταυτότητας» κυρίως όταν αυτοί σκοπεύουν να…..

    Να φανταστείς ότι σε μένα έτυχε μία γυναίκα που ήταν πρόθυμη να αφήσει την Πόλη της για να ανέβει στην Θεσσαλονίκη, πράγμα που απέφυγα μετά δυσκολίας….🙂

  6. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    @Newton
    Σ’ευχαριστώωω!! Όντως είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να έχει ένας άνθρωπος. Και δεν είναι κάτι συγκεκριμένο που είχα, γενικά μου συμβαίνει αυτό και ήθελα να το πω🙂

    @Gi Gaga Kouni Beli
    Χεχε, οκ θα τους έχω από πολύ κοντά λοιπόν😉

    @MpinelikoMistress
    Τα σοφά λόγια της εμπειρίας; (γιατί δυσκολεύεσαι να βάλεις σχόλιο; Θες να αλλάξω τίποτα;)

    @aeroxeimarros
    Χαχα, αφού το απέφυγες πάλι καλά να λες βρε!!! Εντάξει όντως κυκλοφορεί πολλή «τρέλλα» (με την αρνητική έννοια) στον κόσμο.. Με τον καιρό μαθαίνουμε ποιους να αποφεύγουμε όμως😉

  7. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    ομολογώ πως ξέρεις να παίρνεις όπως και να δίνεις στις κοινωνικές σου συναναστροφές. Σπάνιο αυτό κι εξαιρετικό.

  8. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Σ’ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια🙂

  9. Ο/Η GreekCthulhu λέει:

    Αν είναι άγνωστοι τύπου Χανιμπαλ Λεκτερ ή κυριου Ρίπλει να μου λείπουν!!

  10. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    GreekCthulhu

    Χάνιμπαλ; Καλέ τι εμπειρίες έχεις επί του θέματος;;;; Έτσι ναι, κι εμένα να μου λείπουν αλλά (νομίζω) πως δεν έχω «πετύχει» κάτι τέτοιο ως τώρα. Μαλάκες ναι οκ, αλλά ανθρωποφάγους όχι…

Σχολιάστε

