Χαρούλες

Λοιπόοοον, σήμερα θέλω να σας πω 2 πράγματα:

1ον πως θα λείψω για κάποιες μέρες γιατί θα έχω επισκέψεις (μια Κινέζα φίλη που γνώρισα στην Ουαλία) και καταλαβαίνετε, θα το παίξω τουρίστας στην Αθήνα λιγάκι…

2ον είμαι πολύ χαρούμενη κι ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας!!! Έχουμε πήξει στην συναυλία αυτόν τον καιρό… Αχ, ευτυχία σκέτη… Καταρχάς πήγα 2 φορές στην Πέτρα αυτή την εβδομάδα, και το λατρεύω αυτό το μέρος, τα βράχια, το φεγγάρι (και τι φεγγάρι, γιομάτο), τα αστέρια, μια λατρεία είναι… Την πρώτη είδαμε ελληνικά συγκροτήματα που δεν είναι και πολύ κοντά στο στυλ μουσικής που ακούω αλλά ήταν γνωστοί και περάσαμε καλά (ήμασταν και κάμποσες χαζοχαρούμενες τρελές οπότε δύσκολο να περάσεις άσχημα). Την δεύτερη φορά (χτες!) είδαμε διάφορα ελληνικά συγκροτήματα με αγγλικό στίχο. Ήταν το Greek Alternative Day 2009 και θα σας πω λεπτομέρειες σε λιγάκι γι’αυτό. Και φίλτατοι αναγνώστες, η ευτυχία μου δεν περιγράφεται, δείτε πρόγραμμα για τους επόμενους μήνες:

11 Σεπτεμβρίου Archive

16 Σεπτεμβρίου (αν θυμάμαι καλά) κάτι φίλοι στο Πολυτεχνίo (εντάξει άσχετο με τα υπόλοιπα αλλά συναυλία είναι κι αυτό!!)

17 Οκτωβρίου Paradise Lost (άντε, παίζει να ξεπεράσω το σοκ από τους Moonspell μετά από αυτούς…)

1 Νοεμβρίου Amorphis (έλειπα πέρυσι και δεν τους είχα δει..)

12 Νοεμβρίου Rammstein

Αυτές είναι οι επιβεβαιωμένες, που θα πάμε 100%. Και πάμε τώρα και στις υπόλοιπες που δεν ξέρω αν θα πάω (λόγω παρέας κυρίως):

29 Σεπτεμβρίου Domine / Wolfcry. Ελάτε ρε παιδιά, 20 ευρώ είναι μόνο, ΠΡΕΠΕΙ να πάμε!!

04 Οκτωβρίου Candlemass. Ε ποιος δεν θέλει να δει τους candlemass τώρα;;; Εντάξει, μπορεί να κόψουμε τις φλέβες μας, ε και; Πρώτη φορά θα είναι;;;

10 Οκτωβρίου Tarja. Δεν με χάλαγε να πάω αλλά δεν καίγομαι κιόλας, πόσα λεφτά να δώσει κανείς για συναυλίες πια;;;

28 Νοεμβρίου Arch Enemy. Σ’αυτό θα αναγκάσω κάποιον να έρθει, δεν παίζει. Θέλω να δω την κοπελιά, τέτοια φωνή δηλαδή μου κάνει εντύπωση…

12 Δεκέμβρη Blue Oyster Cult. Εδώ μάλλον θα πάω, παρέα υπάρχει, εκτός κι αν έχει γίνει κάτι τραγικό και δεν μπορέσω…

17 Δεκέμβρη Gogol Bordello. Ελπίζω να τους δω, δεν τους είδα στο rockwave. Είναι βέβαια στο Ελληνικό, δηλαδή μίνι εκδρομή για να πας αλλά τέλος πάντων. Μέχρι τότε βλέπουμε.

Αυτάααα! Και ποιος ξέρει πόσες άλλες θα ανακοινωθούν😉

Πάμε στο χτες τώρα. Χτες λοιπόν έπαιζαν αρκετοί. Τους DJ Ladydust (έπαιζε και στα διαλείμματα), Zebra Tracks, The Fuzzy Nerds τους χάσαμε όλους γιατί φυσικά αργήσαμε λιγάκι να πάμε :p. Από αυτούς που είδαμε έχουμε και λέμε:

Sunny Side of the Razor: πάρα πολύ καλοί, ωραία φωνή είχε η Λίλα (έτσι θα την λέω πάει και τέλειωσε), ωραία μουσικούλα, ωραία σκηνική παρουσία γενικά. Η κοπέλα είναι πολύ άνετη στην σκηνή και πολύ τσαχπίνα, και λάτρευα και την Λίλα στους Singles οπότε σιγά μη δεν μ’αρεσαν.

Transistor: Αυτούς τους ήξερα κι ήταν όπως τους περίμενα. Ωραίοι!! Μπράβο στα παιδιά.

Rosebleed: Ιδέα δεν είχα ποιοι είναι αυτοί αλλά τελικά όχι μόνο ήξερα ένα τραγούδι τους και μ’άρεσε πολύ αλλά μάλλον εντυπωσιάστηκα. Πολύ καλή φωνή το παιδάκι.. Τέλειο το παρακάτω τραγούδι:

Κάπου εδώ παραλίγο να φύγω, γιατί έφυγαν οι 2 φίλες που είχαμε πάει μαζί, αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ είχα κι άλλον έναν φίλο εκεί κι έμεινα, φιουυυυυυ….

Film: Εεε, αυτούς τους έγραφε το εισιτήριο αλλά δεν παίξανε τελικά. Καλοί είναι πάντως, κάπου τους είχα δει κάποτε.

Cyanna: Στην αρχή δεν εντυπωσιάστηκα, αν και περίμενα πως και πώς να βγουν. Στην συνέχεια εντυπωσιάστηκα όμως :p. Εντάξει έπαιξαν το shine όπως ήταν αναμενόμενο και κωλοχάρηκα, όπως ήταν επίσης αναμενόμενο. Στα καπάκια παίζουν το Seven Nation Army οπότε εκστασιάστηκα και μ’έπιασε και νευρικότητα για κάνα τέταρτο (μου το προκαλεί το τραγούδι, δεν είναι τίποτα). Αυτό που με παραξένεψε είναι πως εκεί που έπαιζαν ένα τραγούδι τους τσουπ σου έσκαγαν ένα People are Strange (αν και τον Morisson δεν επιτρέπεται να τον αγγίζει κανείς κατά την γνώμη μου αλλά anyway) ή κάτι από Sabbath – και δεν ήταν άσχημο να πω την αλήθεια. Μια χαρά λοιπόν και αυτοί.

Closer: Παλιός έρωτας και το βιολί με τρελαίνει… Συνειδητοποίησα πως από τα καινούρια τους δεν ξέρω κανένα βέβαια! Την πρώτη φορά που τους είχα δει ήταν το 2000 νομίζω κι από τότε τους ξανάδα 2 φορές τουλάχιστον αλλά παλιάαααααααααα. Τέλος πάντων, μ’άρεσαν φυσικά και έπαιξαν τα αγαπημένα μου, το universe (το οποίο μου πήρε λίγα δευτερόλεπτα να το θυμηθώ :s) και το  wine (που από την πρώτη νότα μου προκάλεσε μίνι καρδιακό επεισόδιο – κατασυγκινήθηκα καλέ, άμα φτάσω τα 80 και θυμάμαι τα νιάτα μου δηλαδή τι θα παθαίνω;;;) και το mystery falls down, κι έτσι ένιωσα πλήρης ως άνθρωπος κι έφυγα με το χαμόγελο της colgate (και μια νύστα αφάνταστη :p).

Ααααααααα, θα σας πω κι ένα 3ο πράγμα, επειδή δεν έχω τον υπολογιστή μου κι έτσι δεν έχω και τα mp3 μου δεν μπορώ να βάλω τα τραγούδια στο gcast, θα έχει μόνο βιντεάκια προς το παρόν…

Άντε φιλάκια σ’όλους και καλό Σαββατοκύριακο!!!

12 thoughts on “Χαρούλες

  1. Ο/Η Gi Gaga Kouni Beli λέει:

    Θα πήξουμε πάλι! Θα μας φύγουν τα έουρος σε συναυλίες! Για Tarja δεν ξέρω, ψήνομαι, αλλά κάνω υπομονή για το Δεκέμβριο που θα έρθει η Lisa Gerrard!
    Καλό χειμώνα να έχουμε!

  2. Ο/Η happypepper λέει:

    Ρε συ Ιοκάστη,
    Πολλές συναυλίες, θα τις προλάβεις, αλήθεια;
    Εγώ έχω ήδη κλείσει για Archive και θα ξαναπήγαινα ευχαρίστως στους B.O.C…
    Για τα άλλα πρέπει να προγραμματίσω…

  3. Ο/Η Ocean Soul λέει:

    Κι εμένα μου έχει κάνει πολύ θετική έκπληξη η.. Λίλα. :p Και ειδικά το Black tongue που έβαλες το έχω λατρέψει.

    Όσο για τις συναυλίες, πρώτα απ’ όλα σε ζηλεύω για όοοολες αυτές. :p Αλλά 2ον εγώ είμαι κατενθουσιασμένη και μόνο για την Tarja.😀 Δεν ξέρω αν μπορεί να συμμεριστεί κάποιος την χαρά μου, αλλά πραγματικά την λατρεύω.😀

  4. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    @Gi Gaga Kouni Beli

    Καλά κι εγώ ψήνομαι για Tarja, γενικά αν είχα λεφτά και παρέα δεν νομίζω ότι θα υπήρχαν και πολλές συναυλίες που θα άφηνα από διάφορα στυλ μουσικής (γιατί ακούω κι ό,τι βρω πανάθεμά με, δεν περιορίζομαι σ’ένα είδος να έχω και λιγότερα έξοδα!!). Θα έρθει κι η Lisa Gerrard;;; Πως μου ξέφυγε αυτή; Ε καλά εκεί θα πάω δεν παίζει. Πότε έρχεται;;; Ε με τόσες συναυλίες καλός θα είναι κι ο χειμώνας😉

    @happypepper

    Άστα ρε γαμώτο, πολλές συναυλίες, αυτό λέω κι εγώ… Κοίτα από θέμα χρόνου τις προλαβαίνω, αν δεν είναι την ίδια μέρα όλες δεν υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχουν όμως κι άλλα κολλήματα δυστυχώς… Archive έχω πάρει εισιτήριο😉

    @Ocean Soul

    Ρε ναι το τραγουδάκι τα σπάει.. Η Tarja μ’αρέσει αλλά όταν είδα τους Nightwish δεν ένιωσα κάποιο πάθος ρε παιδί μου όταν τραγουδούσε και ξενέρωσα λιγάκι… Θα δω πως θα τα πάω με τις υπόλοιπες συναυλίες και μπορεί και να πάω. Σε καταλαβαίνω πάντως μάλλον γιατί έχω έρωτα με την Liv (την πρώην των Theatre of Tragedy) και θέλω σαν τρελή να την δω…

    Άντε καλή μας διασκέδαση😉

  5. Ο/Η Nikos_V λέει:

    Ωραία ήταν πάντως!!😉

  6. Ο/Η Gi Gaga Kouni Beli λέει:

    Στις 16 με 17 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο! Εκείνη τη μέρα αφήνεις τον παίδαρο και πάμε Μέγαρο, ε;!

  7. Ο/Η Γιώργος λέει:

    Ψήνομαι για Paradise Lost.
    Πουλάω τη ψυχή μου για Blue Oyster Cult.
    Και κάτι που είπατε για Lisa Gerrard φαίνεται ενδιαφέρον.

  8. Ο/Η Ocean Soul λέει:

    Φυσικά και την ξέρω την Liv, θεότητα είναι.. Ειδικά στους Theatre of tragedy, αλλά και ως Leave’s Eyes..

  9. Ο/Η Estarian λέει:

    24 Οκτωβρίου ZZ TOP…😀😀😀😀

  10. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    @Nikos_V

    ναι, ήταν μια χαρά!! Όταν είπαν το wine χάθηκα λιγάκι🙂

    @Gi Gaga Kouni Beli

    Μωρέ ό,τι θες αφήνω, έχω μόνο μια μικρή ανησυχία για το εισιτήριο… Βλέπεις ο Νοέμβρης έχει Βαρκελώνη και δεν νομίζω πως θα μπορέσω να συγκρατηθώ εκεί πέρα και κάτι μου λέει πως αφού είναι στο μέγαρο θα είναι λιγουλάκι τσιμπημένο…

    @Γιώργος

    Οι Lost είναι θεοί λέμε!! Δεν θα λες ψήνομαι, θα λες πεθαίνω :p (αν θες να περάσεις level ποτέ – δημοκρατία έτσι; :p)

    @Ocean Soul

    Ναι είναι τρομερή και με τα 2 συγκροτήματα. Αν και προτιμώ τους Theatre (στα πρώτα τους)…

    @Estarian

    Χμ…. Εκεί δεν με βλέπω να πηγαίνω δυστυχώς, πόσα να αντέξει ένας άνθρωπος :p Να μας πεις πως ήταν όμως άμα πας!!

  11. Ο/Η GreekCthulhu λέει:

    Πηγα Tarja και ήτανε φανταστική!

  12. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Δεν πήγα ρε γαμώτο.. Έχει Lost όμως σήμερα κι έχω ενθουσιαστεί😀

Σχολιάστε

