Ευρωεκλογές 2009

Συνήθως δεν γράφω για τόσο πολιτικά θέματα, αλλά τώρα λέω να το επιχειρήσω… Το έχω σκεφτεί αρκετά το θέμα με τις ευρωεκλογές. Μην φανταστείτε ότι έχω καταλήξει κάπου, απλά το έχω σκεφτεί :p

Από πού να αρχίσω δεν ξέρω. Ουφ, πάμε κι όπως μου βγουν:

Τα αρνητικά της αποχής

Είναι 100% σίγουρο πως η πλειοψηφία των ηλίθιων ελληναράδων θα πάει με χαρά να ψηφίσει το αγαπημένο του κόμμα (=ΝΔ, ΠΑΣΟΚ) γιατί τόσα χρόνια που μας κυβερνάνε έχουν αποδείξει την αξία τους και την απαράμιλλη ικανότητά τους να διοικήσουν ένα κράτος με ωριμότητα και υπευθυνότητα.

Εμείς τρελοί;; Γιατί το λέτε αυτό;;

Εμείς τρελοί;; Γιατί το λέτε αυτό;;

Δηλαδή η πλειοψηφία όσων ψηφίζουν είναι είτε ελαφρώς τρελοί ή ελαφρώς εγκληματίες. Γιατί μόνο αν είναι σε αφασία (1η περίπτωση) ή τα παίρνει από το κράτος (2η περίπτωση) μπορεί να θεωρήσει κανείς πως όντως αυτά τα 2 κόμματα μπορούν να κάνουν κάτι έστω και αμυδρά θετικό για την Ελλάδα. Βέβαια υπάρχουν φαντάζομαι και κάποιοι που ψηφίζουν για συναισθηματικούς λόγους, είχαν πιστέψει κάποτε σε μια ιδέα και ελπίζουν αιώνια πως θα πραγματοποιηθεί. Ε εντάξει, ρομαντικό να το πω, άσκοπο να το πω, ας δοκιμάζαμε και κάτι άλλο να το πω, άστο να πάει στο διάλο και ασχολίαστο θα το πω μάλλον….

Είναι πάντως βέβαιο πως η αποχή δεν θα επηρεάσει ιδιαίτερα αυτά τα κόμματα, γιατί οι δικοί τους ψηφοφόροι είναι ελαφρώς φανατισμένοι και θα πάνε να ψηφίσουν ο κόσμος να χαλάσει. Άρα όντως η αποχή υποστηρίζει τον δικομματισμό και βοηθάει στην διατήρηση της παρούσας κατάστασης (κατά την γνώμη μου).

Αντιθέτως αν όσοι δεν ψηφίζουν ψήφιζαν κάποιο μικρό (μικρό λέμε, όχι ΛΑΟΣ ή ΚΚΕ πχ) κόμμα, μάλλον θα έστελναν ένα μήνυμα αγανάκτησης του στυλ «έχουμε βαρεθεί να σας βλέπουμε και να σας ακούμε καραγκιόζηδες».

Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που ψηφίζω όταν ψηφίζω. Τους σιχαίνομαι αυτούς τους 2 και θα ήθελα πάρα μα πάρα πολύ να τους σπάσω τα νεύρα με όποιον τρόπο μπορώ (σαν αισιόδοξο άτομο που είμαι βέβαια λέω πως χεσμένη με έχουν οπότε δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να τους σπάσω τα νεύρα – και φυσικά, κι εγώ αν είχα φάει τόσα λεφτά μετά δεν θα εκνευριζόμουν και πολύ εύκολα φαντάζομαι).

Είδα στον ύπνο μου πως ήμουν ένα μικρό χρωματιστό πιονάκι... Τρα λα ρα λα λα...

Είδα στον ύπνο μου πως ήμουν ένα μικρό χρωματιστό πιονάκι... Τρα λα ρα λα λα...

Τα αρνητικά της συμμετοχής

Τους σιχαίνομαι όλους! Μα όλους… Έχω βαρεθεί να τους ακούω, αφού να φανταστείτε, εγώ που σιχαίνομαι και την βία, έχω αρχίσει να σκέφτομαι πως ένα ούζι, μια βόμβα στην βουλή, όλα αυτά τέλος πάντων δεν ακούγονται τόσο άσχημες ιδέες πια… Κατά την γνώμη μου όλοι λένε μαλακίες. Όλοι (σχεδόν) θα πουν και μια σωστή κουβέντα που και που αλλά χάνεται στον χείμαρρο ασυναρτησίας και λάσπης που ξερνάνε όλοι τους. Θα παραδεχτώ ένα κόμμα που δεν θα σχολιάσει αρνητικά τους άλλους, που θα επικεντρωθεί στο να εξηγήσει στον κόσμο την θέση του και τις προτάσεις του, αλλά και τον τρόπο που έχει σκοπό να τις υλοποιήσει, χωρίς να ρίξει ούτε ένα μικρό βλεφαράκι στο τι κάνουν τα άλλα κόμματα, χωρίς να πει ούτε μια κακιά λεξούλα για τους αντιπάλους του. Σιγά μην γίνει κάτι τέτοιο. Α, επίσης θα παραδεχτώ ένα κόμμα που θα κοιτάξει το συνολικό συμφέρον του τόπου (και της ευρώπης μιας και μιλάμε για ευρωεκλογές) και θα αγνοήσει όσους ξεσηκωθούν γιατί θίγονται προσωπικά – αυτό το λέω γιατί θεωρώ πολλές φορές πως ο λαός είναι κοντόφθαλμος και φέρεται εγωιστικά, ξεσηκώνεται όταν θεωρεί πως χαλάει η βολή του, άσχετα με το αν κανονικά πρέπει να χαλάσει για να πάμε μπροστά….

Όποιος μου βρει ποιος γνωστός Έλληνας πολιτικός είναι αυτός, κερδίζει κουλουράκι!!

Όποιος μου βρει ποιος γνωστός Έλληνας πολιτικός είναι αυτός, κερδίζει κουλουράκι!!

Τα κόμματα κάνουν φασαρία, προτάσεις όμως δεν ακούω. Άμα είναι έτσι να κάνω κι εγώ κόμμα, και να φωνάζω ξέρω και προτάσεις δεν έχω. Και πλάκα πλάκα 1-2 προτάσεις μπορεί να κατέβαζα, καλύτερα από αυτούς θα τα πήγαινα πάντως.

Δεν πιστεύω πως έχει κάποιο κόμμα αγνές προθέσεις, έχω χάσει κάθε αισιοδοξία όσον αφορά την πολιτική, αλλά θεωρώ πως η μάζα σ’αυτή την περίπτωση έχει δύναμη να ασκήσει τις σωστές πιέσεις. Ξέρει κανείς όμως ποιες είναι οι σωστές πιέσεις; Όλοι κοιτάνε την πάρτη τους ως συνήθως. Και ως πότε πια να ψηφίζω κόμματα που δεν μ’αρέσουν απλά και μόνο γιατί είναι λιγότερο χάλια από τα υπόλοιπα;;;; Κι επίσης ό,τι και να λέμε, η πλειοψηφία δυστυχώς θα είναι πάντα κολλημένη μεταξύ των 2 μεγάλων κομμάτων (δεν μπορώ να καταλάβω τι σκέφτεται ο κόσμος, πραγματικά…)

Γενικότερο κράξιμο

Αυτό που με εκνευρίζει πιο πολύ από όλα ίσως είναι πως είναι κολλημένοι. Ας υποθέσουμε πως λέει ένας δεξιός μια καλή πρόταση. Θα πέσουν πάνω του όλοι οι υπόλοιποι να τον φάνε γιατί είναι δεξιός. Την πρόταση την έχουν όλοι χεσμένη, μόνο το ότι είναι δεξιός μετράει. Ας υποθέσουμε τώρα πως λέει ένας αριστερός μια καλή πρόταση. Θα πέσουν όλοι πάνω του να τον φάνε (ακόμα και οι αριστεροί) γιατί είναι αριστερός (αλλά όχι της ίδιας αριστεράς όπως οι άλλοι αριστεροί). Και πάλι η πρόταση είναι άνευ σημασίας για αυτούς.

Ε άι σιχτίρ, έχουν καταντήσει να λένε όχι και ναι αντανακλαστικά, ανάλογα με το ποιος μιλάει, άσχετα με το τι λέει. Στην ίδια χώρα ζούνε όλοι, υποτίθεται πως αν ήθελαν το καλό της θα έπρεπε να μπορούν να συμφωνήσουν σε κάτι. Α, ξέχασα, συμφωνούν πολλές φορές, όταν πρόκειται για τα βουλευτικά δικαιώματα, μισθούς κλπ…

Κάπως έτσι νιώθω ώρες ώρες...

Κάπως έτσι νιώθω ώρες ώρες...

Επίσης μου την σπάνε οι διαφημίσεις, τα debate και οι συγκεντρώσεις στο κέντρο, τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε γαμώτο;;;;; Αι στο καλό με τους μαλάκες, χαλάνε του κόσμου τα λεφτά σε αηδίες, μας πρήζουν, κατεβαίνεις κάτω και σε πιάνει πονοκέφαλος, και δεν λένε τίποτα ουσιαστικό!! Έχουμε αντικαταστήσει τα επιχειρήματα με πανηγύρια και υπάρχουν άνθρωποι που την βρίσκουν έτσι… ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ;;;

Γιατί έχουμε τόσο ακραίες τάσεις στην Ελλάδα; Γιατί πρέπει να είναι ή το ένα ή το άλλο, ενώ στην πραγματικότητα υπάρχουν τόσες επιλογές;;;; Και γιατί νιώθω πως κανείς από όλους αυτούς δεν θέλει να πάει μπροστά η χώρα αλλά όλοι θέλουν να πάμε πίσω με τον τρόπο τους;;;

Σκέψεις για την Ευρώπη

Κι έπειτα τώρα μιλάμε για Ευρώπη. Ποιον να στείλεις; Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει κάποια τρομερά καλά στοιχεία και κάποια πολύ αρνητικά (όσον αφορά τις πολιτικές της). Οι επιλογές μας είναι:

α) άτομα που από το πολύ γλείψιμο στους ευρωπαίους η γλώσσα τους φτάνει στην Γαλλία και θα δεχτούν τα πάντα

β) άτομα που θεωρούν την Ευρωπαϊκή Ένωση πληγή για την Ελλάδα και δεν θα δεχτούν τίποτα

Τουλάχιστον εμένα αυτή η εντύπωση μου δίνεται. Χάλια και οι 2 επιλογές, η Ε.Ε. δεν είναι σταθερή και για μένα είναι μεγίστης σημασίας το να την σταθεροποιήσουμε, όλα τα μέλη κράτη βέβαια όχι όμως εμείς, αλλά δεν το βλέπω να πηγαίνει καλά το πράγμα…

Κλασσικά όλοι ξέρουν να κρίνουν αλλά εντελώς επιφανειακά. Νομίζουν πως οι αλλαγές θα γίνουν από την μια στιγμή στην άλλη και χωρίς κανένα κόστος… Νομίζουν πως ένα λάθος ισοδυναμεί με πλήρη ανικανότητα ή/και κακές προθέσεις. Επίσης ό,τι και να γίνεται στην Ευρώπη, στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται ποτέ σωστά, αυτό πια θα έπρεπε να το ξέρουμε, κι έτσι τα κρίνουμε όλα φιλτραρισμένα με το φίλτρο της αποτυχίας…

Ωπ, να μια καλή ιδέα!!

Ωπ, να μια καλή ιδέα!!

Ουφ, λίγο αχταρμάς μου βγήκε τελικά… Δεν ξέρω, αυτά τα θέματα πάντα με εκνευρίζουν. Διάβασα μερικά πολύ ωραία άρθρα πάνω στο θέμα, που δεν τα θυμάμαι όλα τώρα, γι’αυτό θα βάλω μόνο τα 4 που θυμάμαι:

Ένα υπέρ της συμμετοχής:

http://ellinaki.blogspot.com/

Ένα υπέρ της αποχής:

http://kleitor.blogspot.com/2009/05/blog-post_29.html

Ένα με μια πρόταση:

http://prkls.blogspot.com/2009/06/blog-post_6710.html

Κι ένα με απ’όλα

http://kopria.blogspot.com/2009/06/to-vote-or-not-to-vote-this-is-question.html

Ακούω απόψεις!!!

10 thoughts on “Ευρωεκλογές 2009

  1. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Αποχή!

    Για όλους τους λόγους που αναφέρεις, για την ΕΕ που αποτελεί κομμάτι και μάλιστα ισχυρό της γενικότερης στήριξης των πολιτικών της υπερεθνικής ελίτ πράγμα που διαπιστώνεται ότι στην Ευρώπη αποφασίζουν ούτως ή άλλως οι λίγοι άρα για ποια δημοκρατία μας μιλάνε;;
    Δεν είναι τυχαίο το ότι σε πολλά Ευρωπαϊκά κράτη τα τελευταία χρόνια το ποσοστό αποχής είναι υψηλότατο σε σχέση με παλαιότερα!

    Πληρώστε κύριοι αδρά για να πάμε να σας ψηφίσουμε, τέρμα τα ψέματα!

    ένας αεροχείμαρρος τους χρειάζεται, όχι βόμβες είναι ακριβές!🙂

  2. Ο/Η billtaxi λέει:

    αγαπητη ιοκαστη μπραβο σου αυτο ειναι απο τα πιο ωραια αρθρα που εχεις γραψει βεβαια για τα χαλια μας φταιμε εμεις που μειναμε στην ελλαδα και ανεχωμαστε τους καφρους τους ελληνες

  3. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    τα ‘πες ωραία ωραία και ξαλάφρωσες, τι καλά! Να το κάνεις συχνότερα. :)))
    Για το κουλουράκι, ο Μητσοτάκης. :)))

  4. Ο/Η Γιώργος λέει:

    Είναι ο Cthulhu και θέλω το κουλούρι μου!

    Και ναι ο Cthulhu είναι (και) Έλληνας πολιτικός καθώς «ημίθεων επιφανών πάσα γη τάφος»

    Και το επίσημο site του κόμματός του για όλους εσάς τους άσχετους που ΑΚΟΜΑ δεν ξέρετε ότι θα τον ψηφίσετε και νομίζεται πως είσαστε αναποφάσιστοι ή ότι θα απέχετε.
    http://www.cthulhu.org/

  5. ΊΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΒΆ

    Έχουν λυσσάξει με την αποχή
    λες και μικρή ή μεγάλη μια βροχή
    ο ουρανός δε στέλνει και τις δύο.

    Κι αντί Νου Δυο –ΠΑΣΟΚ να πουν αντίο
    στην εξουσία την άνευρή τους πια
    υπόστεγα ονειρεύονται πλατιά.

    Μωροί δυνάστες, δούλοι του παρά,
    είτε είστε δεξιά είτ’ αριστερά
    τόπο θα κάντε στην ευθεία τώρα

    που άλυγη και σκληρή μπήκε στη χώρα
    για να ισιώσει κάθε τι στραβό,
    μακριά από αποχές, ψήφους, σταυρό.

    Γιώργης Χολιαστός

  6. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    @aeroxeimarros,

    όντως δεν υπάρχει δημοκρατία και όντως η αποχή μεγαλώνει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες αλλά δεν είμαι σίγουρη πως η αποχή είναι ο τρόπος να αλλάξει κάτι. Βέβαια αν είχα βρει έναν σίγουρο τρόπο για να αλλάξει κάτι σιγά μην ήμουν εδώ τώρα :p

    @billtaxi,

    φυσικά και εμείς φταίμε για τα χάλια μας, πως θα τα διορθώσουμε δεν ξέρω…

    @Κλείτωρ,

    Χεχε, ναι ωραία ήταν, αλλά νομίζω πως κράζω αρκετά συχνά στο ιστολόγιο και δεν θέλω να το παρακάνω. Θα μπορούσε να είναι ο Μητσοτάκης όντως, το συζητάμε για το κουλουράκι, θύμισέ το μου άμα βρεθούμε🙂

    @Γιώργος

    Χαχα, άμα ψηφίσουμε πολλοί τον Cthulhu λες να βγει; Δεν το είχα έτσι ακριβώς στο μυαλό μου αλλά ήταν καλή ιδέα!!!

    @Γιώργης Χολιαστός

    Ωραίο το ποιηματάκι αν και θα το προτιμούσα σε πεζό για να μας αναπτύξεις τις ιδέες σου περισσότερο🙂. Σε ποια ευθεία αναφέρεσαι όμως; Γιατί εμένα όλα στραβά μου φαίνονται (ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε ένα πράγμα….)

  7. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    @Γιώργης Χολιαστός

    Ωραία τα λες, μόνο που η βροχή όταν είναι μεγάλη τα αποτελέσματα της είναι καταστροφικά ενώ με τη μικρή η ζωή συνεχίζεται πιο ομαλά…

  8. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    βεβαίως και θα στο θυμίσω. ξεχνάω εγώ τέτοια πράγματα;
    Φεύγω σήμερα το βράδυ πάω για αιωροπτερισμό πάνω από το Αιγαίο και επιστρέφω Τετάρτη. Την κυριακή λέω να κάνω μια βόλτα πάνω απο κανα εκλογικό κέντρο (Σκύρος θα είναι, σκόπελος θα είναι… εξαρτάται από τον άνεμο) να βλέπω τους ψηφοφόρους από ψηλά και να τους κράζω. . Εχω και μουσική μπόλικη καινούργια… κατευθασαν βλέπεις οι επαγγελματίες DJ για σαιζόν και με φόρτωσαν πράγμα μπόλικο να’ χω, οπότε θα φορέσω τα ακουστικά και θα απογειωθώ κανονικά και με τον νόμο, ήλιο με ήλιο. Σιγά μην κλάψω σιγά μην φοβηθώ… μόνο το άνεμο φοβάμαι, την βροχή, τον κεραυνο,… έφυγα.

    ΥΣ αν ακούσω κάτι που μου αρέσει πολύ πολύ απο τα καινούργια ακούσματα θα ενημερώσω να μου πεις την γνώμη σου.

  9. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Ναιιιιιιι!!! Θέλω καινούρια μουσική!! (όχι ότι έχω ακούσει τις 5,000 δισκογραφίες που έχω κατεβάσει αλλά λέμε τώρα…).

    Έκανες αιωροπτερισμό έ; Αχ, πολύ ωραία!! Άντε να μας πεις πως πέρασες όταν επιστρέψεις!!

  10. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    Άκουσα πολλά και διάφορα μέχρι τώρα αλλά ελάχιστα με όσα έχω ακόμα για να ακούσω. όμως ανέβηκα πολύ πολύ ψηλά παραλίγο να την πατήσω σαν τον Δαίδαλο ακούγοντας τους JAZZKANTINE και τον τελευταίο τους δίσκο Hell’s Kitchen. Οι άνθρωποι λέμε έχουν ξεφύγει εντελώς, ξεπέρασαν όλα τα όρια, έσπασαν κάθε φραγμό, απελευθέρωσαν τα μέτρα και πλήρωσαν τα σταθμά.
    Κατα τ’ άλλα τα γνωστά, εγώ και η φύση μου, απο την απόλυτη αδρεναλίνη στην απόλυτη νιρβάνα και ταναπαλιν. Μόλις επέστρεψα, τώρα άντε να συμμαζευτώ… δύσκολα τα πραγματα… θα κάνω βία κάτι δουλίτσες που έχω και την ξανακοπανάω σ/κ για βουνό αυτή την φορά. Δεν κρατιέμαι με τίποτα.
    Έφτασε η αποχή 50% έμαθα… καλό είναι αυτό, το βράδυ θα αναρτήσω σκέψεις. χαιρετώ.🙂

Σχολιάστε

