Let’s get closer!!

Nαιιιιιιιιιιιιιιι, χτες πήγαμε στο closer!! Από τα Χριστούγεννα λέμε να πάμε κάποια Τετάρτη γιατί παίζουν οι Last Page.. Εντάξει αργήσαμε λιγάκι αλλά πήγαμε. Και πονααααααάω σήμερα, χορέψαμε αρκετά πρέπει να πω. Πάει γέρασα…

Πάντως ήταν τέλεια και μας βλέπω εκεί κάθε Τετάρτη, έπαιξαν τα πάντα! Από twist, όπου ξεβιδωθήκαμε, μέχρι Led Zeppelin μέχρι Sisters of Mercy μέχρι System of the Down, όπου χτυπηθήκαμε αρκετά (εξού και ο πόνος στον σβέρκο). Και φυσικά έπαιξαν τον ύμνο που τους ζήτησα (βλ. παρακάτω) και το πιο γαμάτο από όλα είναι ότι έβαζαν τραγούδια που ήθελα να ζητήσω πριν τα ζητήσω (κι άλλα 800 κομμάτια που τους ζητήσαμε). Αυτά βέβαια είναι τα καλά του να ξέρεις τους djs.

Tuxedo Moon

No tears

No tears for the creatures of the night

No tear
My eyes are dry
Goodbye

I feel so hollow I just don’t understand
Nothing turned out like I, like I planned
My head’s exploding
My mouth is dry
I can’t help it if I’ve forgotten how to cry

No tears for the creatures of the night

No tears
My eyes are dry
Goodbye

My eyes are dry
Goodbye
My eyes are dry

Υ.Γ: Αυτό το τραγούδι έχει μεγάλη ιστορία, λύκειο, παλιό dada, αααααααααχ, αυτά ήταν, τα καλύτερα!!

16 thoughts on “Let’s get closer!!

  1. Ο/Η billtaxi λέει:

    αγαπητη ιοκαστη χαιρομαι που ακους tuxedomoon δεν το περιμενα αυτο εγω τους ακουγα 25 χρονια πριν σου ευχομαι το καλυτερο billtaxi

  2. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    αν γέρασες εσύ τότε εγώ πρέπει να είμαι με το ένα πόδι στον τάφο!
    tuxedomoon, μεγάλη ιστορία.

  3. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Και εγώ πέρασα πολύ ωραία στο λύκειο, αν και ως φοιτητής τώρα, θεωρώ ότι περνάω εξίσου όμορφα!

    Θαυμάσιο το τραγούδι…🙂

  4. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Βασίλη μου μερικές αξίες παραμένουν για πάντα, οι tuxedo moon είναι μία από αυτές😉

    Έλα βρε Κλείτορα, με το ένα πόδι στον τάφο, υπερβολές… Το είπα το γέρασα γιατί ακόμα πονάω!! Φαντάσου, από την τετάρτη..

    aeroxeimarre, ναι είναι ωραίες και οι δύο φάσεις. Στο λύκειο ήταν τελείως ανέμελα, αλλά είχαμε πολλές ώρες μάθημα. Στο πανεπιστήμιο είχα τον άπειρο χρόνο κι ήμουν όλη μέρα κέντρο, που το λάτρευα… Όλα μου λείπουν :p Θαυμάσιο τραγούδι όντως!!

  5. Ο/Η Λουκρητία λέει:

    Αχχ, εδώ που μένω εγώ δεν έχει κανένα bar ή καφετέρια που να παίζει πιο alternative metal και goth, τα πιο «metal» μαγαζιά παίζουν μόνο πολύ κλασσικουριές heavy metal που δεν μου αρέσουν x(

    Θέλω κι εγώ😦

  6. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Λουκρητία άμα έρθεις προς τα μέρη μας πες μου να πάμε μαζί όπου θες!!!

  7. Ο/Η Elva λέει:

    Iοκαστη! Χαθηκαμε,ετσι;

    Δε σε ξεχασα, αλλα ξεκινησα ενα αλλο μπλογκ τελευταια και απο τη…. φουργια να φανταστεις οτι ξεχασα να κανω λινκ σε αρκετους γνωστους !! :))
    Tα γκρουπς που αναφερεις, Led Zeppelin, Sisters of Mercy, System of the Down ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου και ετσι σε καταλαβαινω απολυτα που ….ξεβιδωθηκες στο χορο! :PPP

  8. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Να πάτε, αλλά προέχουν άλλα αγαπητή🙂

  9. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    aeroxeimarre

    Άλλα; Σαν να λέμε Λατινική Αμερική; Για να είμαι ειλικρινής το να πάμε σε κάνα κλαμπάκι στην Αθήνα μου φαίνεται πολύ πιο πραγματοποιήσιμο, πιο απλό, πιο φτηνό και λιγότερο χρονοβόρο.. Και λιγότερο ικανοποιητικό βέβαια αλλά τουλάχιστον γίνεται πιο άμεσα…

  10. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Σωστά. Σε απάντησα στο μπλογκ μου.

    Λογικότατα αυτά που είπες. Όμως, απ το να βρίσκομαι μέσα στη μιζέρια υπό τη μορφή διασκέδασης και με μοναδική εξαίρεση την ωραία παρέα προτιμώ να κάνω κάτι πιο περιπετειώδες και γιατί όχι πιο ακριβό.🙂

  11. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Ε όχι και μιζέρια βρε καλέ μου, δεν διάβασες το άρθρο;; Τόσες ώρες χορεύαμε, ήταν τόσο καλά που έχουμε ψηθεί να πηγαίνουμε κάθε Τετάρτη!!

    Όσο για το περιπετειώδες και πιο ακριβό, μέσα 1000 φορές, αλλά πρέπει να βρω δουλειά πρώτα :p

  12. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Μα, δεν εννοούσα εσάς αγαπητή μου. Για την Ελλάδα εν γένει μίλησα.🙂

    Λοιπόν, δες εδώ:http://www.godimitris.gr/ και άσε τα λόγια :p

  13. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Εντάξει τον ζηλεύω!! Όταν πάω 35 θα ακολουθήσω το παράδειγμά του :p

  14. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    xaxaxa! Πάντως εγώ αν και έχω ακόμη πολλά χρόνια για τα 35, θεωρώ ότι δεν πρέπει στη ζωή να καθυστερείς να πραγματοποιείς τα όνειρα σου.

    Και εγώ τον ζηλεύω!

    Αν διαβάσεις το νέο μου άρθρο, δεν θα σου αρέσουν τα καιρικά νέα🙂

  15. Ο/Η Ο Αιρετικός λέει:

    Να προτείνω κάτι σε King Crimson; Το «Lament», που είναι ένα τρελό κράξιμο στη δισκογραφική βιομηχανία, αλλά και το τρομερό «Fracture».

  16. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Ναι βεβαίως και να προτείνεις ό,τι θες Αιρετικέ μου. Θα το τσεκάρω άμεσα και θα σου πω την γνώμη μου (την δισκογραφική βιομηχανία την έχουμε ελαφρώς χεσμένη😉 )

Σχολιάστε

