Η μαλακία πάει σύννεφο…

Όπως ίσως καταλάβατε κι από τον τίτλο, ακολουθεί ελαφρύ βρισίδι, όσοι έχουν ευαίσθητα μάτια παρακαλούνται να αποχωρήσουν τώρα..

Μπορεί να έχω τύχη με τους ταξιτζήδες αλλά εντάξει, είναι τόσο μεγάλος ο αριθμός των ηλίθιων που κυκλοφορούν εκεί έξω που αναγκαστικά θα πέσεις στις περιπτώσεις…

Μα πόσο μαλάκες είναι μερικοί άνθρωποι;;; Πήγα στα κτελ (Κηφισός) σήμερα να παραλάβω συγγενείς και κλασσικά όταν δεν υπάρχει αστυνομία οι ταξιτζήδες βγάζουν την μάσκα του ανθρώπου που φοράνε και γίνονται καρακαταμαλάκες, που να τους πατήσει οδοστρωτήρας το ταξί (χωρίς αποζημίωση ΦΥΣΙΚΑ), τα καθίκια…

Όχι δεν έχω τα νεύρα μου τώρα, εκνευρίστηκα εκείνη την στιγμή πολύ όμως κι όταν το θυμάμαι ξαναματασυφιλιάζομαι.

Είχαν αράξει που λέτε οι μάγκες, 7-8 ταξί στην σειρά και ρωτούσαν τους πάντες που πάνε, και παίρνανε μόνο αυτούς που τους βόλευαν, και φυσικά περίμεναν να γεμίσουν, σιγά μην πάρουν μόνο 1-2 άτομα. Ζώα. Αι σιχτίρ, οι πίθηκοι. Ήταν και είρωνες, τα γαϊδούρια… Αλλά έχοντας τον παππού και την γιαγιά φορτωμένους και κουρασμένους τι να κάνω; Φυσικά δεν μπήκα σε κανέναν από τους γελοίους, υπήρχαν και άνθρωποι που έκαναν σωστά την δουλειά τους, αλλά δεν μπορούσα να κάνω και την σκηνή που θα ήθελα εκείνη την στιγμή..

Αλλά επειδή έχουν ξαναγίνει παρόμοια σκηνικά στον Κηφισό, όχι βέβαια σε τέτοιο βαθμό – τέτοια γαϊδουριά δεν μου είχε ξανατύχει – τα έχω πάρει και λέω να κάνω κάτι για αυτό. Δεν ξέρω τι ακόμα, θα πηγαίνω εκεί κάθε μέρα και θα τους πρήζω τα αρχίδια (κήρυγμα κι έτσι, θα με γράφουν βέβαια αλλά θα τους σπάσω τα νεύρα – έχω τον τρόπο μου σ’αυτά :p), θα πρήζω την αστυνομία να πηγαίνει συνέχεια εκεί και να ελέγχει την κατάσταση, καμιά καταγγελία, όλα μαζί, θα δω… Γιατί όταν είναι εκεί οι μπάτσοι, οι βλάκες οι ταξιτζήδες κάθονται σούζα, μη χέσω, γαμώ το ηλίθιο μικρό μυαλό του έλληνα που θέλει μαστίγιο για να φερθεί ανθρώπινα…

Ουφ, εντάξει έβρισα λιγάκι αλλά θα με συγχωρήσετε, ήμουν συγχυσμένη κ ι άλλωστε μερικοί άνθρωποι μόνο έτσι περιγράφονται…

Ε δεν είναι δουλειά αυτή. Βαρέθηκα όλες οι αυθαιρεσίες να περνάνε έτσι, και με το να τα λέμε απλά μεταξύ μας στα ιστολόγια δεν γίνεται και κάτι ουσιαστικό. Πρέπει να βγούμε στους δρόμους… Έχω αρχίσει να «την λέω» στον κόσμο στον δρόμο, φοβάμαι ότι θα με δείρει κανένας καμιά μέρα… Αλλά και πάλι με τα λόγια δεν καταλαβαίνουν και τίποτα από ό,τι βλέπω.

Υ.Γ: Αααααα, το παραπάνω δεν ισχύει για όλους τους ταξιτζήδες φυσικά, είναι μερικοί που είναι γλυκύτατοι και υπερβολικά καλοί και μερικοί που είναι απλά σωστοί επαγγελματίες…

5 thoughts on “Η μαλακία πάει σύννεφο…

  1. Ο/Η Tyler Durden λέει:

    άσε, μου έτυχε κάτι παρομοιο στο ελληνικό πριν χρόνια αργά το βράδυ, ένας αστυνομικός επέβλεπε με πολύ αυστηρότητα τους ταξιτζήδες και τους φώναζε απειλητικά και του κάναμε παρατήρηση για τον άσχημο τρόπο του. Και μας λέει καλά, λέτε ό,τι θέλετε, αν δεν ήμουν εγώ αύριο το πρωί θα φεύγατε με το αστικό από εδώ

  2. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Δυστυχώς είχε δίκιο😦

  3. Ο/Η ΘΒ λέει:

    @Iοκaste

    Έχω κάνει καταγγελία στο παρελθόν για έναν ταρίφα που χρέωσε απόσταση ενός χιλιομέτρου 8 ευρώ και δε βγήκε άκρη.
    Σκέψου ότι μπαίνουν ανεκπαίδευτοι στο τιμόνι και υποχρεώνονται να περιφέρονται επί χρόνια ,επί 12 ώρες κάθε μέρα σε μια πόλη πηγμένη στην κίνηση,γεμάτη καυασαέρια.

    Και να είσαι στα καλά σου όταν ξεκινάς, θα τρελαθείς από τις συνθήκες δουλειάς.
    Μετά είναι κι ότι οι περισσότεροι νοικιάζουν τα ταξί και τα πάγια τους έξοδα είναι περί τα 80 ευρώ το 12ωρο.
    Αυτοί μετά από λίγο γίνονται τομάρια από το κυνήγι του ευρώ, όπως θα γινόμασταν πιθανότατα και όλοι μας, υπό τέτοιες συνθήκες, αν από το ταξί περιμέναμε να ζήσουμε την οικογένεια μας.

  4. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Συμφωνώ πως οι συνθήκες δουλειάς τους δεν είναι καλές και πως πολύ συχνά οι πελάτες είναι επίσης γαϊδούρια και τους τσακίζουν τα νεύρα. Αλλά αυτό δεν αποτελεί επαρκή δικαιολογία. Αφενός υπάρχουν πολλοί που είναι μια χαρά, αυτοί δηλαδή τί, είναι άγιοι; Αφετέρου ας κάνουν κάτι για να διορθωθεί η κατάσταση. Εμάς χτες πάντως ο ταξιτζής που μας πήρε έσουρε τα 1000 όσα στους άλλους, τα είχε πάρει κι αυτός όσο κι εμείς και τους έβριζε κανονικότατα. .

    Όσο για τα χρήματα, εμένα ταξιτζήδες άλλα μου λένε… Οι τιμές τους ανέβηκαν πάλι… Κι είναι και μαύρα, κανείς δεν κόβει αποδείξεις.

    Το θέμα είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει κάλυψη για όλα αυτά, αλλά το κράτος ως συνήθως κοιμάται…

  5. Ο/Η billtaxi λέει:

    αγαπητη ιοκαστη εχεις απολυτο δικιο για τους ταξιτζιδες αυτα εβλεπα και εγω γι αυτο νοικιασα το ταξι και ησηχασα

Σχολιάστε

