Αγαπητό ημερολόγιο: Διασκέδαση (μέρος 1ο)

Τελικά όταν δεν έχεις όρεξη να βγεις αλλά σε σέρνουν και βγαίνεις, μπορεί να περάσεις τέλεια. Χτες λοιπόν είχε πάει 9.30 η ώρα και βαριόμουν, που να τρέχεις τέτοια ώρα. Ναι, ξαφνικά έγινα 50 χρονών και δεν το κατάλαβα κιόλας. Ευτυχώς όμως ο κολλητός μου  μου «την είπε» διακριτικότατα που μουχλιάζω και παρόλο που δεν επέμενε πολύ, η αρχική του αντίδραση όταν του είπα ότι βαριέμαι με ξεκούνησε και πήρα τα πόδια μου και πήγα στο Γκάζι.

Το μόνο που έχω να πω είναι πως τελικά μ’ αρέσει πολύ αυτή η περιοχή. Πήγαμε Alley Cat, όπου η μουσική ήταν μια ευχάριστη έκπληξη (όπως πάντα). Ε τι να κάνω, δεν μπορώ να συνηθίσω ότι εκεί που κάθεσαι αμέριμνη και πίνεις την μπυρίτσα σου σε έναν τόσο γλυκό χώρο, θα ακούσεις και rammstein και wolfsheim και katatonia!!! Τί άλλο να πω… Έβαλε και Smiths, New order, Placebo. Ναι ό,τι να’ναι, αλλά οι αλλαγές μου φάνηκαν καλές και επίσης αυτό το «ό,τι να’ναι» μοιάζει πολύ με τον φάκελο της μουσικής στον υπολογιστή μου!! Ήμουν σαν στο σπίτι μου δηλαδή.

Μετά καταλήξαμε 45 μοίρες, όπου ο dj δίνει ρέστα. Έπαιζε πιο «ελαφριά» ας το πούμε μουσική, δεν ακούσαμε Katatonia δηλαδή, αλλά έπαιξε sabbath, zeppelin, deep purple, alice cooper και διάφορα πιο καινούρια, κατα-ενθουσιάστηκα!!

Παρόλο που το τραγούδι που επέλεξα να βάλω δεν συγκρίνεται ούτε στο ελάχιστο με τα προαναφερθέντα συγκροτήματα, ήταν ίσως το highlight της βραδιάς για μένα – απλά και μόνο λόγο της ατμόσφαιρας που δημιουργήθηκε  όταν έπαιξε το παρακάτω βιντεάκι, το οποίο βρίσκω υπέροχο έτσι κι αλλιώς και δεν το βλέπουμε συχνά έξω (ακούστηκαν αρκετές κραυγές χαράς και ικανοποίησης από το πλήθος με το που ξεκίνησε να παίζει το τραγούδι)…

Tito & Tarantula

Only After Dark

Watching her
Strolling in the night
So white
Wondering why
It’s only After Dark

In her eyes
A distant fire light
burns bright
Wondering why
It’s only After Dark

I find myself in her room
Feel the fever of my doom
Falling falling
Through the floor
I’m knocking on the Devil’s door

In the Dawn
I wake up to find
her gone
And a note says
Only After Dark

Burning burning
in the flame
Now I know her
secret name
You can tear her temple down
But she’ll be back
and rule again

In my heart
A deep and dark
and lonely part
Wants her and
waits for After Dark

5 thoughts on “Αγαπητό ημερολόγιο: Διασκέδαση (μέρος 1ο)

  1. Ο/Η Elva λέει:

    Ioκαστη, χαθηκαμε βρε παιδι!🙂

    Ολα καλα, εμεινες Ελλαδα τις γιορτες, η πηγες κανενα ταξιδακι παλι; 🙂
    Tο ποστ σου μου θυμισε ενα αλλο που διαβαζα πριν λιγο καιρο για τη Salma σ ενα αλλο μπλογκ! Για ριξε μια ματια!🙂
    Φιλακια
    xxxx

    http://www.varometro.net/blog/?s=salma

  2. Ο/Η Tyler Durden λέει:

    πολύ ωραίο κομμάτι!

  3. Ο/Η billtaxi λέει:

    ιοκαστη γραφεις οτι αισθανοσουν 50 ετων ,εγω που ειμαι 51 ετων δεν εχω δικαιομα να ζησω και να βγω εξω?

  4. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Elva

    Είχα πάει στο Αίγιο για λίγες μέρες και δεν είχα ίντερνετ, και μετά ψιλοβαρέθηκα να σου πω, τώρα δεν κάθομαι τόσες ώρες μέσα κάθε μέρα, δεν προλαβαίνω κιόλας… Το είδα το άρθρο που λες, πολύ καλό, άμα ήταν έτσι όλοι οι ψαλμοί θα ήταν γεμάτες οι εκκλησίες😉

    Tyler Durden

    Ναι είναι πολύ καλό το τραγουδάκι🙂 Η ταινία πως σου φάνηκε;

    billtaxi

    Καλά εγώ μεταφορικά το είπα γιατί ενώ ούτε δουλεύω κι είμαι 27 βαριόμουν να πάρω τα πόδια μου και να περπατήσω… (που δεν θα πήγαινα και με τα πόδια, με το τρένο θα πήγαινα).

    Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως όλα είναι ζήτημα επιλογών στην ζωή μας μωρέ. Θα σου πω λεπτομέρειες στο μσν…

  5. Ο/Η Tyler Durden λέει:

    την ταινία δεν την έχω δει, ξέρω μόνο αυτή την περίφημη σκηνή της και το ότι μετά βρυκολακιάζει.

Σχολιάστε

