Γράφοντας…

Σήμερα είπα να κάνω μια παρουσίαση (σύντομη) δύο άλλων ιστολογίων στα οποία γράφω που και που.

Στο ένα δεν έχω γράψει ακόμα δηλαδή αλλά θα ξεκινήσω σύντομα. Είναι ένα ιστολόγιο αφιερωμένο στην μουσική και την τέχνη γενικότερα, όπως λέει κι ο δημιουργός του:

«Ένα blog αφιερωμένο σε urban artists: Ο υπέρτατος σκοπός είναι να ενώσω διαφορετικές σταγόνες από τον χώρο της τέχνης ώστε να δημιουργήσουμε ένα ενιαίο, αδιαίρετο και διαχρονικό ποτάμι, γένος άπειρων divine drops…»

http://tractacustitus.wordpress.com/

Το άλλο είναι επίσης αφιερωμένο στην μουσική κι έχω να γράψω κάτι αιώνες (θα γράψω όμως αμέσως μόλις γυρίσω Ελλάδα, Ανορθόδοξε στο υπόσχομαι!!). Από ότι είδα πάντως έχουν μπει 1-2 πολύ ωραία άρθρα αυτές τις μέρες (rammstein, blind melon (!!) άσχετα μεταξύ τους αλλά τους λατρεύω και τους 2…).

http://musicloversgr.blogspot.com/

Μετά από αυτό το ευχάριστο διάλειμμα για διαφημίσεις θα συνεχίσουμε με το πρόγραμμά μας (κάποια στιγμή) :p

3 thoughts on “Γράφοντας…

  1. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Άντε, περιένουμε την επιστροφή σου από το «νησί»! Ελπίζουμε να είναι δυναμική…

  2. Ο/Η Ο Αιρετικός λέει:

    Καλησπέρα! Μου αρέσουν οι απαντήσεις που δίνεις στον κρετίνο τον Θου Βου εκεί στο ιστολόγιοτου Διαγόρα (αν κι εγώ είμαι πολύ λιγότερο ανεκτικός απέναντι σε γιωτόμπαλα σαν κι αυτόν) και βλέπω ότι έχεις πολύ ωραίο ιστολόγιο. Θα το βάλω στους συνδέσμους μου! Όποτε θες, πέρνα κι απ’το δικό μου.

  3. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Καλημέρα!!

    Ανορθόδοξε κι εγώ το ίδιο ελπίζω, αν και γύρισα πτώμα (ε τι να πρωτοκάνεις σε μια βδομάδα, όλη μέρα στο τρέξιμο ήμουν) και έχω και 500 άρθρα να διαβάσω (μα πως γράφουν έτσι μερικοί, 30 άρθρα σε 10 μέρες;;;). Αλλαααά, γύρισα πάντως😉

    Καλώς ήρθες Αιρετικέ, χαίρομαι που σε βλέπω από τα μέρη μου. Το ιστολόγιό σου είναι (κλασσικά) ένα από τα πολλά που διαβάζω αλλά δεν έχω αξιωθεί να αφήσω σχόλιο ακόμα. Θα γίνει κι αυτό. Όσο για τον ΘΒ, μην νομίζεις, στην αρχή μου έσπαγε τα νεύρα κι ήθελα να αρχίσω να βρίζω, μετά συνήθισα λιγάκι, δεν θα κερδίσω και τίποτα άμα του μιλήσω (πολύ) άσχημα..

Σχολιάστε

