Αγαπητό ημερολόγιο: 4 άσχετα θέματα…

Στατιστική

Την ψιλοσιχαίνομαι, αλλά έχει πλάκα να κοιτάς τα αποτελέσματα καμιά φορά. Οπότε χαζεύω που και που τα στατιστικά για το blog μου και μου έχει τραβήξει την προσοχή πως για πολύ καιρό το πιο πολυδιαβασμένο άρθρο ήταν αυτό για το Ραιβόκρανο!! Κάθε μέρα κάμποσα άτομα ψάχνουν για αυτό!! Πω πω, δεν είχα φανταστεί ποτέ πως τόσοι άνθρωποι υποφέρουν καθημερινά, τα θερμά μου συλλυπητήρια και καλό κουράγιο!! Χαπακωθείτε όσο μπορείτε, με ό, τι μπορείτε να βρείτε, δεν αντέχεται αυτός ο πόνος. Α και μην φοβάστε, θα ισιώσει ξανά το κεφάλι σας κι ας μην του φαίνεται, υπομονή θέλει.

statistics

Τελευταία όμως εκτοπίστηκε (παραμένει δεύτερο στις προτιμήσεις βέβαια) από το άρθρο για τους Cradle of Filth. Και σ’αυτό το άρθρο, οι περισσότεροι δεν καταλήγουν ψάχνοντας για το συγκρότημα αλλά για τον Dani (έχει καλό γούστο ο κόσμος).

Βόλτα στην Αθήνα

Χτες ήταν Καθαρά Δευτέρα. Πεντακάθαρη θα έλεγα, αν και είδα κάτι σκουπιδάκια πεταμένα από δω κι από κει. Αλλά όοοοχι, δεν θέλω να μιλήσω για τα σκουπίδια, αλλά για το πόσο ωραία είναι να περπατάς στην Αθήνα (ναι είμαι μαζόχα, πειράζει;). Πήγαμε μέχρι το Σύνταγμα με μετρό, μετά με τα πόδια στον Κήπο (κάτσαμε και για μια σοκολατίτσα εκεί), στο Ζάππειο, Μακρυγιάννη, Φιλοπάππου, Μοναστηράκι, Πλάκα. Ουφ. Κάπου εκεί ψωμολυσσάξαμε και κάτσαμε για φαγητό. Και παραδόξως δεν γινόταν πανικός, το φαγητό ήρθε αμέσως, ήταν πολύ νόστιμο και η τιμή λογική. Μια χαρά δηλαδή!!

Γενικά όλα ήταν πολύ όμορφα, πήγαμε σχετικά αργά κι έτσι δεν γινόταν (μεγάλος) πανικός από κόσμο αλλά είχε πολλούς χαρταετούς! Ε με κάτι τέτοια χαζοχαίρομαι, τρελαίνομαι να βλέπω τον ουρανό γεμάτες πολύχρωμες βουλίτσες.

170104_kid_kites

Ααααααα, πήρα και 2 βιβλία από έναν πλανόδιο (να δω που θα τα βάλω όλα αυτά στο τέλος – δεν χρειάζεται να απαντήσει κανείς, ρητορική είναι η ερώτηση).

Ααααααα (2ο αααααα), στο μετρό είδαμε κι έναν παπά ΚΟΥΚΛΟ!! Καλέ κούκλο λέμε! Και δεν ήταν μασκαρεμένος, ήταν αληθινός παπάς ρε γαμώτο!! Μακρύ, πολύ μακρύ, σγουρό, καστανόξανθο μαλλί, τέλεια μπλε μάτια, μούσι, κι ήταν άντε το πολύ 30. Δηλαδή έτοιμος για το underground ήταν, φορούσε και τα μαύρα, κρίμα που ήταν ράσα… Ααααχ μήπως να αρχίσω να πηγαίνω για εξομολόγηση;;;;

Español!

Ξεκίνησα Ισπανικά!!! Πριν από 1-2 βδομάδες βέβαια αλλά τώρα βρήκα χρόνο να το χώσω μέσα στα άσχετα!!! Τρελή χαρά, βρήκα σήμερα και το βιβλίο της γραμματικής και τώρα θέλω  να κάθομαι να διαβάζω όλη μέρα!!! Πρέπει να είμαι η πιο χαρούμενη μαθήτρια στο Cervantes…

Άνοιξη

flower_d001

Ήρθε η Άνοιξη! Δηλαδή γέμισε το πάρκο κοντά στο σπίτι μου κάμπιες. Για τα καλά αυτή την φορά, γιατί είχε ξαναγίνει ένα παρόμοιο σκηνικό πριν από 1-2 μήνες αλλά απλά είχαν μπερδευτεί (ε σκατόκαιρος βρε παιδί μου), και ψόφησαν αμέσως οι καημενούλες. Κρίμα πάντως που έχει μόνο πεύκα αυτό το πάρκο, γιατί μ’ αρέσει να περνάω από μέσα όταν πηγαίνω στο τρένο. Αλλά με τις κάμπιες δεν τα πάω καλά, όχι ότι έχω κάτι με τα ζωντανά αλλά προτιμώ να κρατάμε τις αποστάσεις μας…

Αν εξαιρέσεις τις κάμπιες πάντως, η άνοιξη μάλλον μ’έπιασε για τα καλά, θέλω να κάνω βόλτες συνέχεια και να κυλιέμαι στα γρασίδια, αν δε συνεχίσω να χαμογελάω έτσι θα στραβώσει το στόμα μου (ραιβόκρανο 2, η επιστροφή…)

dictionary-plants-flowers

Άντε καλή Άνοιξη σ’ολους και καλά χαμόγελα!!!!🙂🙂

4 thoughts on “Αγαπητό ημερολόγιο: 4 άσχετα θέματα…

  1. Ο/Η Nikos V. λέει:

    …σα δε ντρέπεσαι λέω εγώ!!Σου αρέσει να …»κολάζεις» τους ανθρώπους του θεού!!
    Τί νομίζεις??Η άνοιξη δεν τους πιάνει αυτούς??;)
    Πάντως είναι ύπουλος ο καιρός αυτές τις μέρες!!!ΠΡΟΣΟΧΗ!!!:P

    «Καλώς ήρθες εποχή της…κυκλοθυμίας!!»

    Nikos V.

  2. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Ο Θεός θα έπρεπε να ντρέπεται που «κολάζει» τέτοιους ανθρώπους και δεν μπορούμε να τους χαρούμε οι υπόλοιποι :p

    Λέω να αφήσω την κυκλοθυμία έξω από αυτή την άνοιξη πάντως🙂

  3. Ο/Η mirce@ λέει:

    1.Ζητάω βοηθό για το γραφείο μου να οργανώνει τα στατιστικά μου,γιατί φωνάζει ο διευθυντής μου ότι δεν έχω οργάνωση.Πράγματι δεν έχω.Εσύ όμως?

    2.Βόλτα στα Βραχνέικα Πατρών Αχαϊας .Εντάξει,δεν είναι γκλάμορους το μέρος και οι γαρίδες δεν ήξεραν ποτέ ότι θα έχουν ένα τόσο ταπεινωτικό τέλος,αλλά εκείνος ο ήλιος που έκαιγε ήταν σκέτη αμαρτία!

    3-4.Αυτό το «θέλω να κάθομαι και να διαβάζω όλη μέρα» θα το συνδυάσω με τον ερχομό της άνοιξης και τις κάμπιες στο πάρκο μπας και καταφέρω να το δικαιολογήσω.

    Ραιβόκρανο. Εγώ θέλω να μιλήσω για την οσφυαλγία του συνταξιδιώτη μου, που τον τάραξε στην Πάτρα και για την γκρίνια του μέσα στο Κ.Τ.Ε.Λ, όπου ..»τα καθίσματα είναι άβολα,το μέσο μεταφοράς βαρετό και δεν μπορεί να σηκωθεί κάποιος να ξεμουδιάσει όπως στο τρένο και πώς να κοιμηθεί κανείς εδώ μέσα δεν μπορεί και τι κίνηση θα βρούμε στην Κόρινθο και την Τρίτη θα γυρίσουμε Αθήνα………..» ένοιωθα το ίδιο απελπισμένη σαν τη γαρίδα που είχε τηγανιστεί με λάδι Ουκρανίας λίγες ώρες πριν!

    Δεν πέταξα χαρταετό,δεν μου έκαναν τη χάρη. Ούτε ταραμοσαλάτα έφαγα που μ’αρέσει, αλλά «περνάω καλά γιατί είμαι μαζί σου» μου είπανε και με τουμπάρανε ρε γμτ!!!!!!!!!!!!!

  4. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    @mirce@

    1. Ααα, το παρόν blog έχει τρομερή οργάνωση αγαπητή!! Αφού να φανταστείς ότι βρίσκει τα στατιστικά του μόνο του!!

    2. Αχ, Πάτρα… Ωραίααααααα. Έχω κάτι αιώνες να πάω…

    3. Θέλω να κάθομαι και να διαβάζω όλη μέρα Ισπανικά βρεεεεε, όχι ό,τι να’ναι… Είναι ευχάριστο διάβασμα αυτό.

    Ωχ τι τράβηξες και συ, να ταξιδεύεις με γκρίνια είναι μια «απόλαυση» :p

    Ούτε κι εμείς πετάξαμε αετό, ντου νοτ γουόρυ μάι ντίαρ θα πετάξουμε του χρόνου!!!

Σχολιάστε

