Bittersweet

Και ήρθε ο καιρός να συνεχίσω το – ξεχασμένο τις τελευταίες εβδομάδες – αφιέρωμα στα μέταλ συγκροτήματα με γυναικεία φωνητικά (κατηγορώ τα χριστούγεννα για την καθυστέρηση..). Σήμερα η μέρα είναι αφιερωμένη στους Within Temptation.

within-temptation3

Οι Within Temptation είναι ένα Ολλανδικό συγκρότημα που ξεκίνησε την καριέρα του το 1996 και παίζει συμφωνικό και γοτθικό μέταλ. Έγιναν αρκετά γνωστοί το 2001 με την κυκλοφορία του δεύτερου δίσκου τους, Mother Earth αλλά η μεγάλη επιτυχία ήρθε το 2004, όταν κυκλοφόρησαν τον δίσκο The Silent Force (και τότε πραγματικά ερχόντουσαν κάτι άκυρα άτομα και τους ήξεραν!!!).

within-temptation-the-silent-force1

Δισκογραφία:
Enter – 1997
Mother Earth – 2001
Silent Force – 2004
Heart of Everything – 2007

Το πρώτο τραγούδι είναι από το Silent Force και το δεύτερο από το Mother Earth.

Within Temptation

Angels
Sparkling angel
I believe
You are my saviour
In my time of need

Blinded by faith
I couldn’t hear
All the whispers
The warning’s so clear

I see the angels
I’ll lead them to your door
There is no escape now
Now mercy no more

No remorse ’cause I still remember
The smile when you tore me apart

within_temptation_-_angels

[Chorus:]
You took my heart
Deceived me right from the start
You showed me dreams
I wished they’d turn to real
You broke the promise
And made me realise
It was all just a lie

Sparkling angel
Couldn’t see
Your dark intentions
Your feelings for me

Fallen angel
Tell me why?
What is the reason?
The thorn in your eye

I see the angels
I’ll lead them to your door
There is no escape now
No mercy no more

No remorse ’cause I still remember
The smile when you tore me apart

[Chorus]

Could have been forever
Now we have reached the end

This world may have failed you
It doesn’t give the reason why
You could have chosen
A different path of life

The smile when you tore me apart

[Chorus:]
You took my heart
Deceived me right from the start
You showed me dreams
I wished they’d turn in to real
You broke a promise
And made me realise
It was all just a lie

Could have been forever
Now we have reached the end

within-temptation

Bittersweet
If I tell you
Will you listen?
Will you stay?
Will you be here forever?
Never go away?

Never thought things would change
Hold me tight
Please don’t say again
That you have to go

A bitter thought
I had it all
But I just let it go
Hold your silence
It’s so violent
Since your gone

[REF:] All my thoughts are with you forever
Until the day we’ll be back together
I will be waiting for you

If I had told you
You would have listened
You had stayed
You would be here forever
Never went away
It would never have been the same
All our time
Would have been in vain
Cause you had to go

The sweetest thought
I had it al
Cause I did let you go
All our moments
Keep me warm
When you’re gone

[REF:] All my thoughts are with you forever
Until the day we’ll be back together
I will be waiting for you

within-temptation_full

Πληροφορίες για το συγκρότημα εδώ
και οι στίχοι εδώ

4 thoughts on “Bittersweet

  1. Ο/Η stardust30 λέει:

    Ωραίο το τραγούδι.. Γενικά η gothic σκηνή έχει να παρουσιάσει πολλές αξιόλογες προτάσεις.. Και από εμφάνιση η τραγουδίστρια σκίζει..τύφλα να’χουν κάτι σκυλούδες made-in-greece..

  2. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Υπάρχουν πάααρα πολλά ωραία συγκροτήματα σε αυτό το στυλ. Όσο για την τραγουδίστρια, θα σε μαλώσω, δεν έπρεπε καν να αναφέρεις αυτές τις αχαρακτήριστες σε σύγκριση με αυτή την θεά (ε έχω κι εγώ αδυναμίες τί να κάνω)… :p.

  3. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Καλησπέρα Ιοκάστη!
    Το πρόβλημα με το youtube είναι οτι τώρα τελευταία έχει αποσύρει πάρα πολλά μουσικά βίντεο ή έχει απαγορεύσει το embed. Να υποθέσω οτι γι’ αυτό δεν έβαλες βιντεοκλίπ;

  4. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Γενικά βίντεο δεν βάζω εδώ Ανορθόδοξε. Στον σύνδεσμο που έχω στο πλάι (στον «χρειάζεται μουσική!») υπάρχουν όλα τα τραγούδια που έχω βάλει στο μπλογκ και μπορείς να τα ακούσεις🙂

Σχολιάστε

