Αγαπητό ημερολόγιο: Καλή χρονιάαααα!!!

Καλή χρονιά σε όλους!!!

Ελπίζω να περάσατε όλοι καλά στις γιορτές, όχι ότι είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα αυτές οι γιορτές αλλά λίγες διακοπούλες ποτέ δεν έβλαψαν κανέναν (και τα φωτάκια με τρελαίνουν!!!)mascots-161

Χάθηκα λιγάκι αλλά είχα πάει στο Αίγιο..  Και θα ξαναχαθώ λιγάκι σε κάτι μέρες γιατί θα πάω Θεσσαλονίκη!! Έβγαλα τα εισιτήρια σήμερα, επιτέλους… Ουφ, και μου είχαν λείψει τα ταξίδια, από όταν γύρισα δεν έχω πάει πουθενά (το Αίγιο δεν μετράει…).

Τέλος πάντων, άντε και πάλι καλή χρονιά και μακάρι το 2009 να είναι καλύτερο για όλους (αν και η επικαιρότητα με διαψεύδει) και με πολλά ταξίδια!!!!!

8 thoughts on “Αγαπητό ημερολόγιο: Καλή χρονιάαααα!!!

  1. Ο/Η stardust30 λέει:

    «..Καλή χρονιά- χρόνια πολλά,
    καλή χρονιά-χρόνια πολλά,
    χαρούμενη -η- χρυσή- πρωτοχρονιάααααα!»
    Με πολύ υγεία και πολύ πολύ αγάπη για όλους μας!

  2. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Όντως stardust μου, εκτός από τα πολλά ταξίδια χρειάζεται και αγάπη. Καλό 2009🙂

  3. Ο/Η mirce@ λέει:

    Καλά ταξίδια Ιοκάστη μου! :)))))

    Να περάσεις πολύ όμορφα στη Θεσσαλονίκη,να πιεις και για μένα κρασάκια στην Ολύμπου, στην Άθωνος, να κάνεις βόλτα στα κάστρα,(να πιεις κ εκεί κρασάκια) και να κάνεις βόλτες στη Ναυαρίνου και να πιεις μπύρες στο mayfair,funkey κλπ….κλπ..κλπ..κλπ.. και θα με πιάσει κρίση ζήλιας που ανεβαίνεις γιατί έχω καιρό να ανέβω και..ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    αυτά!
    καλή χρονιά….τυχερή χρονιά…..!

  4. Ο/Η Iokaste λέει:

    Εεεεεεεεε βρε καλή μου έλα κι εσύ!! Α και έχω μια ερώτηση, τί θες να σου φέρω από Θεσσαλονίκη;;😉

  5. Ο/Η mirce@ λέει:

    χεχεχεχεχε!………στην περίπτωση αυτή θαρρώ ότι πρέπει να σπάσουμε την παράδοση και να μην ζητήσω το γνωστό…..!!!!!!!!!!!!!!

    Φέρε μου τρίγωνα πανοράματος!!!!!

  6. Ο/Η Iokaste λέει:

    Χαχαχα, αν και σ’αυτή την περίπτωση ίσως να ήταν πιο εύκολο να σου φέρω το γνωστό από ότι στις άλλες… Οκ, τα τρίγωνα έρχονται (εμ, στον Γιώργο θα το πούμε;;;)

  7. Ο/Η Άθεος λέει:

    Αφού θα πας Θεσσαλονίκη, δώσε χαιρετίσματα στο φίλο μου τον Stardust!

  8. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Θα του τα δώσω🙂

Σχολιάστε

