Sunsetter…

Το σημερινό τραγουδάκι είναι των Cradle of Filth, αλλά τραγουδάει η Liv Cristine, κι έτσι θα κλείσει το αφιέρωμα στην αγαπημένη μου τραγουδίστρια (γιατί αν δεν κλείσει κάπου μόνο τραγούδια της θα βάζω από δω και πέρα…)…

Οι Cradle of Filth δημιουργήθηκαν το 1991 στο Suffolk της Αγγλίας. Η μουσική τους συνδυάζει διάφορα είδη, όπως μελωδικό, gothic και black μέταλ. Το τραγούδι είναι από το ομώνυμο δίσκο τους, Nymphetamine που κυκλοφόρησε το 2004

cradle_of_filth-nymphetamine-frontal

Επειδή και το βίντεο είναι θεϊκό σήμερα θα έχει από όλα το μενού…


Cradle of Filth

Nymphetamine

Lead to the river
Midsummer, I waved
A ‘V’ of black swans
On with hope to the grave
All through Red September
With skies fire-paved
I begged you appear
Like a thorn for the holy ones

Cold was my soul
Untold was the pain
I faced when you left me
A rose in the rain
So I swore to thy razor
That never, enchained
Would your dark nails of faith
Be pushed through my veins again

Bared on your tomb
I am a prayer for your loneliness
And would you ever soon
Come above unto me?
For once upon a time
From the binds of your lowliness
I could always find
The right slot for your sacred key

O Dani Filth, τραγουδιστής του συγκροτήματος.

O Dani Filth, τραγουδιστής του συγκροτήματος.

Six feet deep is the incision
In my heart, that barless prison
Discolours all with tunnel vision
Sunsetter
Nymphetamine
Sick and weak from my condition
This lust, a vampyric addiction
To her alone in full submission
None better
Nymphetamine

Nymphetamine, nymphetamine
Nymphetamine girl
Nymphetamine, nymphetamine
My nymphetamine girl

Wracked with your charm
I am circled like prey
Back in the forest
Where whispers persuade
More sugar trails
More white lady laid
Than pillars of salt
(Keeping Sodom at night at bay)

Fold to my arms
Hold their mesmeric sway
And dance out to the moon
As we did in those golden days

Christening stars
I remember the way
We were needle and spoon
Mislaid in the burning hay

Bared on your tomb
I am a prayer for your loneliness
And would you ever soon
Come above unto me?
For once upon a time
From the binds of your holiness
I could always find
The right slot for your sacred key

Στιγμιότυπο από το βίντεο

Στιγμιότυπο από το βίντεο

Six feet deep is the incision
In my heart, that barless prison
Discolours all with tunnel vision
Sunsetter
Nymphetamine
Sick and weak from my condition
This lust, a vampyric addiction
To her alone in full submission
None better
Nymphetamine

Sunsetter
Nymphetamine
None better
Nymphetamine

Nymphetamine, nymphetamine
Nymphetamine girl
Nymphetamine, nymphetamine
My nymphetamine girl

http://darklyrics.com/lyrics/cradleoffilth/nymphetamine.html#14

http://en.wikipedia.org/wiki/Cradle_of_Filth

9 thoughts on “Sunsetter…

  1. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Φίλη Ιοκάστη ενδιαφέρεσαι μήπως να μας γράψεις κανένα παρόμοιο άρθο στο κοινό μουσικό βλογ που φτιάξαμε με τον stardust και ένα ακόμα παιδί;
    http://musiclovers-gr.blogspot.com/

  2. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Βεβαίως!! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, θα γράψω κάτι σύντομα και θα σας το στείλω (ό,τι θέλω έτσι; – ξέρεις είχα στο μυαλό μου Βανδή και τέτοια :p )

  3. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Απλά κάνε ένα λογαριασμό στο blogger για να σε προσθέσουμε στους συγγραφείς…

  4. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Οκ έκανα! Μετά; Θες να επικοινωνήσουμε με mail για τις λεπτομέρειες;

  5. […] δεύτερο στις προτιμήσεις βέβαια) από το άρθρο για τους Cradle of Filth. Και σ’αυτό το άρθρο, οι περισσότεροι δεν καταλήγουν […]

  6. Ο/Η hadde λέει:

    PAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII AMO A DANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ERES SUPER SEXYYYY

  7. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Jejeje, es verdad, Dani es el mejor!!!

  8. Ο/Η emydoom λέει:

    estaaaaaaas reeeelindooooooooooo ers muyyyyyyyyyyyyyyyyyyy sexi soy tuyaaaaaaaaaaa

  9. […] στις προτιμήσεις είναι πάντα ο Danny Filth, μεγάλη επιτυχία αυτό το άρθρο, γενικά είναι πρώτο από […]

Σχολιάστε

