Η τύχη μου με τους ταξιτζήδες

Λοιπόν ή είμαι πολύ τυχερή ή έχουν αλλάξει πολύ οι ταξιτζήδες στην Αθήνα. Από όταν ήρθα πέφτω συνεχώς σε κάτι φοβερές περιπτώσεις.

Ο ένας να ακούει rock fm και να παίζει τα καλύτερα σ’όλη την διαδρομή (η τύχη που λέγαμε) και να είναι γενικά πολύ ευχάριστος, ο άλλος να μου λέει πως δεν έπρεπε να γυρίσω γιατί έξω είναι καλύτερα και πως ήταν πολλά χρόνια κι αυτός έξω και το μετάνιωσε που γύρισε (κι ήταν πολύ καλός, ευγενέστατος και πολυταξιδεμένος), ο επόμενος γλυκύτατος, ευγενικός, δεν ήξερα και καλά τους δρόμους και ήταν μες στην κατανόηση ο άνθρωπος, ένας άλλος αγχώθηκε που άργησα και το γκάζωνε (πήγαμε να σκοτώσουμε κόσμο βέβαια και ανησύχησα λιγάκι), ένας άλλος με ρώτησε αν με πειράζει να καπνίσει, γενικά όλες οι περιπτώσεις ήταν πολύ καλές. Σ’όλη την διαδρομή κουβεντούλα και χαρά. Α πέτυχα κι έναν που έβριζε την εκκλησία και τα είχαμε βρει και τα χώναμε παρέα. Καλέ τι καλούς ταξιτζήδες που έχουμε!!!

12 thoughts on “Η τύχη μου με τους ταξιτζήδες

  1. Ο/Η stardust30 λέει:

    Μα τί στα κομμάτια συνέχεια στις εξαιρέσεις πέφτεις;
    Δεν παίζεις κανένα λόττο λέω εγώ; Πολύ τυχερή σε βρίσκω!!😀

  2. Ο/Η Πάρης λέει:

    Σίγουρα είσαι στην Αθήνα;

  3. Ο/Η Iokaste λέει:

    Χαχα, ναι Αθήνα είμαι και ναι μάλλον είμαι τυχερή.

    Βέβαια εντάξει, δεν ήταν όλοι οι ταξιτζήδες που έχω πετύχει έτσι, αλλά από τους 10 πχ οι 8 ήταν και οι 2 δεν ήταν φιλικοί αλλά δεν ήταν και αγενείς τουλάχιστον.

    Ίσως καμιά φορά μωρέ να φταίμε κι εμείς, άμα είμαστε αρνητικά προδιαθετιμένοι και λίγο μίζεροι μπορεί να προκαλούμε την αρνητική συμπεριφορά των άλλων, και δεν μιλάω μόνο για τους ταξιτζήδες τώρα. Καμιά φορά (όχι πάντα όμως) ένα χαμόγελο και μια καλή κουβέντα κάνουν θαύματα. Βέβαια άλλες φορές ούτε άμα πιάσεις το κεφάλι του άλλου και το κοπανίσεις στον τοίχο δεν καταλαβαίνει αλλά τί να κάνουμε, αυτά έχει η ζωή🙂

  4. Ο/Η Πάρης λέει:

    «Βέβαια εντάξει, δεν ήταν όλοι οι ταξιτζήδες που έχω πετύχει έτσι, αλλά από τους 10 πχ οι 8 ήταν και οι 2 δεν ήταν φιλικοί αλλά δεν ήταν και αγενείς τουλάχιστον»

    Τι να σου πω, δεν ξέρω. 6 χρόνια που ήμουν Αθήνα τους 10 ταξιτζήδες δεν τους έφτασα🙂

    «Βέβαια άλλες φορές ούτε άμα πιάσεις το κεφάλι του άλλου και το κοπανίσεις στον τοίχο…»

    Καλά, που βρίσκεις ταξί με τοίχους;;;🙂

  5. Ο/Η Iokaste λέει:

    @Πάρης

    «Τι να σου πω, δεν ξέρω. 6 χρόνια που ήμουν Αθήνα τους 10 ταξιτζήδες δεν τους έφτασα»

    Άστα να πάνε, είμαι εδώ 1,5 μήνα μόνο… Άμα δεν έχεις αμάξι και βγαίνεις βράδυ και μακρυά από την περιοχή σου αυτά παθαίνεις.

    «Καλά, που βρίσκεις ταξί με τοίχους»

    Χεχε, ό,τι θες βρίσκω🙂. Αν και πες μου ειλικρινά, ώρες ώρες δεν θα ήθελες να έχει όντως τοίχους το ταξί;

  6. Ο/Η mirce@ λέει:

    Οι ταξιτζήδες είναι υπέροχοι άνθρωποι που σε πάνε στη δουλειά όταν έχεις αργήσει και ακούνε στις 10 το πρωί Κατερίνα Στανίση. Ωραία η Στανίση. Όταν είμαι στο 5 ουισκί την τραγουδάω και εγώ με χαρά. Άλλοι συμπαθητικοί ταξιτζήδες χτυπιούνται για την οικονομική κρίση που πλήττει και το καλάθι της νοικοκυράς αλλά μέχρι να σε πάνε στον προορισμό σου έχουν πάρει 3 κούρσες στο δρόμο τους(τον έχουν τον τρόπο τους!) Άλλοι πάλι όμορφοι ταξιτζήδες σου δίνουν το τηλ. τους γιατί είναι καλοί «στις δύσκολες αποστολές» αλλά τι να το κάνεις από ταξιτζή που έχει κάνει διακοπές στο Χαροκοπιό…!Πατάτα η υπόθεση!
    Δ

  7. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Χαχα, αυτός με το καλάθι της νοικοκυράς μου έχει πέσει κι εμένα! Ο όμορφος με το τηλέφωνο όμως όχι. Αδικία!!

  8. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Εγώ όλο σε μαλάκες πέφτω!
    Όμως, τυχερούλα συνονόματη, γιατί άλλαξες τους χαρακτήρες του ονόματός σου και τώρα θα μας μπερδεύουν;

  9. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Ωχ λες και κοιτάω σε καθρέφτη είναι!! Χεχε… Καλώς μας ήρθες!! Οι Ιοκάστες είναι παααάντα ευπρόσδεκτες εδώ και ας μας μπερδεύουν (είμαι αντικειμενικός άνθρωπος).

    Ναι ε; Ατυχία με τους ταξιτζήδες, εγώ έχω τρελαθεί πάντως, από τον καλό στον καλύτερο πέφτω!!

    Όσο για το όνομα, είχα συνηθίσει το Iokaste όσο ήμουν στο εξωτερικό, τώρα πρέπει να συνηθίζω στην Ελλάδα οπότε είπα να κάνω αλλαγές γενικότερα…Θα μας ξεχωρίζουν από τις φωτογραφίες😉

  10. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    …Σατανικό… πρέπει να είσαι πολύ γυναίκα!

  11. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Μάλλον χαμογελάω πολύ και με παίρνουν για χαζοχαρούμενο, ξέρεις η διάθεση μεταδίδεται καμιά φορά…

  12. […] να έχω τύχη με τους ταξιτζήδες αλλά εντάξει, είναι τόσο μεγάλος ο […]

Σχολιάστε

