Αγαπητό ημερολόγιο: Ραιβόκρανο

Το ραιβόκρανο, ή torticollis στα Αγγλικά, είναι μία επώδυνη κατάσταση κατά την οποία το κεφάλι γέρνει προς τα μία πλευρά και το σαγόνι ανασηκώνεται και γυρνάει προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Για να το πω απλά, αυτό που την μια μέρα θύμιζε ένα ελαφρύ πιάσιμο στον λαιμό, σε λίγες ώρες ήταν ένα μαρτύριο που σου απαγόρευε να κουνήσεις το κεφάλι σου, εκτός κι αν σ’άρεσε να σφαδάζεις στον πόνο. Και νόμιζα ότι ήταν ψύξη, που έτσι κι αλλιώς δεν είχα πάθει ποτέ, και να οι αλοιφές, τα τυλίγματα για να είναι ζεστό το κεφάλι μου, τα γιατροσόφια συγγενών και φίλων. Ε αφού είχαν περάσει 2 μέρες και δεν υπήρχε καμία βελτίωση, αντιθέτως υπήρξε μια “ελαφριά” επιδείνωση, και αφού η θεία μου με είχε προειδοποιήσει γιατί είχε πάθει τα ίδια κάποτε, πήγα στον γιατρό. Ο οποίος με μια κίνηση (που μου τσάκισε τον λαιμό), έβγαλε την διάγνωση: Ραιβόκρανο. Και με μια συμπόνια, μου λέει πωπω, πονάει μωρέ αυτό. Έεεεεελα.. Τα ίδια κι η φαρμακοποιός, τέτοια συμπαράσταση από αγνώστους δεν την περίμενα, αφού τους έβλεπα, αν δεν ήμουν ημιπαράλυτη θα μου χτυπούσαν φιλικά την πλάτη..

Κι εκεί που νόμιζα πως δεν θα ξανακουνιόταν το κεφάλι μου ποτέ (με τσάκισε λέμε ο γιατρός) μου πατάνε κι ένα κολάρο, με χαπακώνουν με κάτι αναλγητικά και μυοχαλαρωτικά και σε μόλις 6 μέρες έγινα περδίκι. Αν και στην αρχή είχα τρομάξει, γιατί και με το κολάρο το κεφάλι πάλι έγερνε στο πλάι, δεν ίσιωνε με τίποτα και λέω πάει, έτσι θα μείνω για πάντα, στραβή! Αλλά ίσιωσε με τον καιρό.

Γιατί όπως διάβασα και στο ίντερνετ αυτό είναι φυσιολογικό, έτσι γέρνει λέει μέχρι να περάσει. Οι λόγοι για τους οποίους συμβαίνει είναι άγνωστοι, δηλαδή μπορεί να είναι από ψύξη, από απότομη κίνηση, από λανθασμένη θέση ύπνου. Ε και η θεραπεία είναι χαπάκια, αναλγητικά και μέχρι και ένεση με μυοχαλαρωτικό διάβασα πως μπορεί να σου κάνουν, και από κάποια στιγμή και μετά μικρές ασκήσεις για να αρχίσει να κουνιέται πάλι φυσιολογικά το κεφάλι.

Το συμπέρασμα; Κοίτα τι τραβάμε στα καλά καθούμενα και από το πουθενά!! Αίσχος! Α, το μόνο καλό είναι ότι μετά ήμουν μες στην τρελή χαρά. Από όταν άρχισε να υποχωρεί λιγάκι ο πόνος ένιωσα την απόλυτη ευτυχία, λες και είχα πάρει ναρκωτικά ήμουν (λέτε να είχαν τίποτα τα χαπάκια που μου έδωσε ο γιατρός), κι ακόμα δηλαδή νιώθω πολύ μεγάλη χαρά κάθε φορά που γυρίζω το κεφάλι μου στο πλάι και γυρνάει!!!

Οι πληροφορίες είναι από το http://en.wikipedia.org/wiki/Torticollis και το http://www.emedicine.com/emerg/TOPIC597.HTM

53 thoughts on “Αγαπητό ημερολόγιο: Ραιβόκρανο

  1. Ο/Η ellinaki λέει:

    Είχα πάθει κάτι παρόμοιο αλλά ούτε σε γιατρό πήγα να μου κάνει κεφαλοκλείδωμα, ούτε έκανα κάτι παραπάνω από το να περιμένω και να βλέπω τι αστείο που είναι το κεφάλι μου ασύμμετρο. Μετά από 10 μέρες περίπου ίσιωσε.

  2. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Φίλη Ιοκάστη
    Με γειά το καινούριο βλογ! Ήταν καιρός πια να αποκτήσεις κι εσύ το προσωπικό σου δίαυλο με τη blogοσφαιρα. Σε πρόσθεσα ευθύς στα λινκς μου όταν το έμαθα.

    Όσο για το ραιβόκρανο, περαστικά! Μάλλον μυικό είναι το πρόβλημα στην περίπτωσή σου και θα περάσει σύντομα. Πολλά από τα αντιφλεγμονώδη που γράφουν οι ορθοπεδικοί προκαλούν ένα είδος ήπιας «ευφορίας», ίσως εκεί να οφείλεται η τρελή χαρά που περιγράφεις!

  3. Ο/Η Iokaste λέει:

    Και ο πόνος; Πως το άντεξες;

  4. Ο/Η Iokaste λέει:

    @Ανορθόδοξος

    Ευχαριστώ!!

    Χμμ, έτσι εξηγείται και η χαρά, μα καλά τι βάζουν στα χάπια πιά;; Τσ τσ τσ…

  5. Ο/Η stardust30 λέει:

    Τελικά είδες που τα πιο απλά πράγματα στη ζωή μπορεί να μας κάνουν ευτυχισμένους;
    Κι εγώ όταν θα συνέλθω από κάποια ίωση την ίδια ευφορία νιώθω!
    Περαστικά να είναι και σκέψου λίγο μήπως τυχόν έκανες κάτι που το προκάλεσε έτσι ώστε στο μέλλον να μην το ξαναπάθεις.
    :)))
    (Ανορθόδοξε εγώ την είδα πρώτος!! :PP )

  6. Ο/Η mirce@ λέει:

    ////////////////////////////////////////////………………..αν αυτές τις γραμμές τις βλέπεις ίσιες τότε θα πρότεινα να ξανά πας μία βόλτα από τον κύριο γιατρό! :ρ πλάκα κάνω!γνωρίζεις την αμέριστη συμπαράσταση μου!!!!!

  7. Ο/Η mirce@ λέει:

    Άραγε να υπάρχει ρεϊβόκρανο??????????????? σίγουρα θα το παθαίνουν αυτοί που ακούν ρέιβ και κουνάνε το κεφάλι τους τόοοοσο γρήγορα όσο και τα μπιτς των ρέιβ τραγουδιών! Στην ίδια συλλογιστική και το μεταλόκρανο!!!!!!!!!!!! :))

  8. Ωχ, περαστικά, Ιοκάστη!
    C-:=

  9. Ο/Η Iokaste λέει:

    @mirce@

    πωωως δεν την γνωρίζω την συμπαράσταση!! Μόνο που δεν ξεκαρδίστικες στα γέλια όταν με είδες και μου είπε χτες ένα πουλάκι ότι τα νέα διαδόθηκαν άμεσα :p :p

    Ρε πάντως είδες, τόσες συναυλίες και δεν είχα πάθει τίποτα, μεταλόκρανο δεν υπάρχει σίγουρα.. Τώρα τί σκατά, οι πολλοί καφέδες το προκάλεσαν; Ή οι βιβλιοθήκες IKEA; Να μην ξαναφτιάξω καμία άμα είναι δηλαδή…

    @stardust

    διάβασες, όχι είδες :p

    @Διαγόρας

    ευχαριστώ πολύ, τώρα βέβαια έχω ισιώσει και δεν πονάω (ευτυχία απεριόριστη), απλά έχω μια μικρή δυσκολία στην κίνηση, στο να γυρίσω πίσω τελείως το κεφάλι μου πχ.

  10. Ο/Η mirce@ λέει:

    πουλάκι ε?χμμμμμ……είναι περίοδος κυνηγιού για πεδινές πέρδικες?!! χαχαχα!

  11. […] καιρό το πιο πολυδιαβασμένο άρθρο ήταν αυτό για το Ραιβόκρανο!! Κάθε μέρα κάμποσα άτομα ψάχνουν για αυτό!! Πω πω, δεν […]

  12. Ο/Η Κατερινα λέει:

    Ο αδελφός μου έπαθε ραιβόκρανο σήμερα κ τον κράτησαν στο νοσοκομείο..θα μείνει για λίγες μέρες είπαν οι γιατροί. Τι φρικτός πόνος..έκλαιγα που τον έβλεπα να κλαίει. Κι αυτού τον τσάκισε το λαιμό ο γιατρός..άσε. Αν σε 6 μερούλες γίνει περδίκι όπως κι εσύ, τότε μια χαρά!

    ευχαριστούμε πάντως που αποτύπωσες την εμπειρία σου, για να δείξεις κ στους άλλους που δεν ξέρουν πως δεν είναι ένα απλό πιάσιμο ή ψύξη όπως νομίζουν, αλλά και σ’εμάς για να πάρουμε μια ιδέα για το χρόνο ανάρρωσης κτλ..
    🙂

  13. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Αχ Κατερίνα περαστικά στον αδερφό σου… Κουράγιο, θα περάσει όντως (αν και στην αρχή σου φαίνεται απίστευτο, λες πάει, θα μείνω έτσι για πάντα), το κολάρο και τα χάπια κάνουν θαύματα.

    Να σου πω την αλήθεια το έγραψα το άρθρο γιατί μου έκανε εντύπωση το πόσο χαρούμενη ένιωσα όταν μου πέρασε (κι ήμουν σε μια περίεργη συναισθηματικά φάση τότε).. Όμως μετά από αυτό ένιωθα χαρά μόνο και μόνο επειδή δεν πονούσα! Πάντα παίρνουμε κάποια πράγματα σαν δεδομένα και δεν τους δίνουμε σημασία, μπορεί να «κόβουμε τις φλέβες μας» για χαζομαρούλες ουσιαστικά ενώ η υγεία πχ είναι το παν. Αλλά έτσι είναι, κι είναι λογικό κατά την γνώμη μου…

    Μετά από 2 βδομάδες από όταν μου πέρασε βέβαια τις είχα ήδη ξεχάσει όλες αυτές τις φιλοσοφίες :p

  14. Ο/Η αθανασια λέει:

    Πάλι καλα που βρήκα και άλλους με αυτό το πράμα γιατί μπηκα στο διαδικτυο να ψαξω τιποτα και ελεγε κατι για χειρουργια,κατι για επεμβασεις και τρομοκρατήθηκα!!εγω υστερα απο 3 εβδομάδες πηγα στο γιατρο.κλασικα ,νομιζα, ψυξη και δεν ασχολήθηκα..ωσπου ένα βράδυ,απλά δε μπορούσα να κουνήσω.Ο γιατρος μου εγραψε αντιφλεγμονώδη,και εβαλα και κολάρο,βοηθαει πολυ. το μονο που φοβάμαι ειναι μην ξανασυμβει μιας που το έπαθα μια φορα..Δε λενε και κατι ξεκάθαρο όπωσ π.χ. μη σηκώνεις βαρη.Θα έπρεπε να ενημερώνουν πως θα γίνει να μη τη ξαναπατησουμε.. Πάντως μία κίνηση που το επιβαρύνει και πρέπει να αποφεύγεται, είναι η κλίση της κεφαλής προς τα μπρός δηλαδή πρός το στέρνο.Ορθό το κεφάλι,σαν τη περήφανη πέρδικα, και
    Ετσι κι εγω τώρα που ψιλοπερασε,περπατάω σα να έχω καταπιεί κοντάρι σκόυπας
    Περαστικά στους ομοιοπαθείς..
    ραιβοκρανο= ρεύεται το κρανιο. Θα περασει!!!!!!!!!!

  15. Ο/Η αθανασια λέει:

    μπέεερκ

  16. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Γεια σου Αθανασία!

    Ναι δυστυχώς δεν λένε κάτι παραπάνω, εμένα μου είχαν πει ότι μπορεί να το έπαθα από ψύξη, απότομη κίνηση, στραβή θέση στον ύπνο, ό,τι νά’ναι δηλαδή. Και στην αρχή φοβόμουν συνέχεια αυτό που λες, μην το ξαναπάθω, με το παραμικρό κρακ του λαιμού μ’έπιανε πανικός :p

    Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι το παθαίνουν πολλοί τελικά, τς τς τς, δεν έχουμε ιδέα για το δράμα του συνανθρώπου μας (μη γελάτε, δράμα είναι ΠΟΝΑΕΙΙΙΙΙ!!)

  17. Ο/Η stella λέει:

    me esoses me to arhro sou kai ego vasanizome toses meres mia leo oti exo afxeniko mia psixi mia to ena to all ktl ……. kai to oskar pai sto revokrama ,,,,,,,,, 10 meres kai tha perasi ,,,,,,,,s

  18. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Ωχ, περαστικά Stella!!! Και καλό κουράγιο…

  19. Ο/Η σοφια λέει:

    εχω ραιβοκρανο εδω και πολυ καιρο εχω κανει φυσιοθεραπειες μυοχαλαρωτικα κολαρο και τπτ.Ο γιατρος μου ειπε οτι μπορει να ειναι απο διαφορες αιτιες απο μια φλεγμονη καπου στο σωμα μεχρι κατι νευρολογικο!τωρα κανω ολες τις εξετασεις για να αποκλεισω καθε κακη πιθανοτητα δεν ποναω απλως το κεφαλι μου γυριζει μονο του προς τα αριστερα και πρεπει να το φερω σε ισια θεση σπρωχνωντας το!αυτα περαστικα σε ολους γιατι πραγματικα ειναι πολυ δυσαρεστο το στραβωμενο κεφαλι σε εμποδιζει στην καθημερινοτητα σου!

  20. Ο/Η ΑΝΝΑ ΝΙΚΔΗΜΑ λέει:

    ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ…..ΚΟΥΡΑΓΙΟ..ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Κ ΞΕΡΩ ΑΠ ΑΥΤΑ…….ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ,ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΝΙΟ ΒΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙΣ ΕΞΩ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ Κ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ….ΦΛΑΚΙΑ

  21. Ο/Η tountas priest λέει:

    Σήμερα με το που σήκωσα το κεφάλι από το μαξιλάρι νόμισα ότι μου εφυγε ο σπόνδυλος από τον αυχένα, μιλάμε για φοβερό πόνο, δεν μπορούσα να σηκώσω το κεφάλι μου, κρατούσα το λαιμό μου με τα χέρια! Ευτυχώς που σε ανύποπτο χρόνο είχα σημειώσει το τηλ. των γιατρών σοσ (1066) πανω στην τηλ. συσκευή! Να είναι καλά οι άνθρωποι , ήρθε αμέσως γιατρός , μου έκανε ένεση βολταρεν μου έγραψε φάρμακα και κολάρο. Πρώτη φορά άκουσα για «ραιβόκρανο».
    Μπορεί κάποιος να μου πει πόσες ημέρες κρατάει και αν επανέρχεται μετά τη θεραπεία?

  22. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Κοίτα εμένα μου κράτησε 6 μέρες από την στιγμή που έβαλα το κολάρο, συνολικά 8 μέρες – γιατί τις 2 πρώτες έλεγα μια ψύξη είναι μωρέ θα περάσει αλλά μετά από 2 νύχτες αϋπνίας άλλαξα γνώμη και πήγα στον γιατρό :p

    Μετά το κεφάλι ισιώνει πάντως και δεν νιώθεις τίποτα, σαν να μην έγινε ποτέ. Αλλά έχω διαβάσει πως μετά μπορεί να το ξαναπάθεις πιο εύκολα.

    Είναι χάλι ε; Πόνος… Θα περάσει όμως, κουράγιο🙂

  23. Ο/Η ΑΝΝΑ λέει:

    Σήμερα το πρωί ένιωσα να μην μπορώ να σηκωθώ από το κρεβάτι μου . φώναξα την αδερφή μου να με βοηθήσει . Γερανέ τρέξε . πονάωωωωωωωωωω. είναι φρικτό. Ελπίζω να περάσει γρήγορα.

  24. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Καλό κουράγιο Άννα. Νομίζω πως αν δεν πάρεις χάπια και αν δεν βάλεις κολάρο δεν περνάει με τίποτα… Άστα και με κολάρο δηλαδή 1 βδομάδα βασανιζόμουν…

  25. Ο/Η Κατερινα Μαγκαφα λέει:

    Τι καλα που βρηκα τη σελιδα σας γιατι ημουν ετοιμη να »αυτοκτονησω» διαβαζοντας για χειρουργειο και μονιμη κατασταση! το επαθα κι εγω και τωρα ειμαι στην αναρρωση.Πονος φοβερος,νομιζα οτι εχω ογκο και δεν μου το ελεγαν! Περιμενω πως και πως να μπορεσω ξανα να κανω απλες καθημερινες κινησεις,οπως το να κοιταξω δεξια η αριστερα!

  26. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Κουράγιο Κατερίνα. Απλά κουράγιο.

  27. […] γιατί έχει το μωρό ραιβόκρανο; Τραγικό… Λοιπόν και το ραιβόκρανο είναι τοπ στις αναζητήσεις. Ο κόσμος συνεχίζει να […]

  28. Ο/Η ελενη λέει:

    καλησπερα.
    σημερα ξυπνησα και δεν μπορουσα να κουνησω το κεφαλι μου απο τον πονο.
    αμεσως πηγα στο νοσοκομειο, αλολουθησαν εξετασεις αιματος, ακτινογραφια,και ο ειδικος παθολογος μου εγραψε παυσιπονα κια κολαρο, και μου ειπε να ξαναπαω σε 3 μερες, εκτος και αν χειροτερεψει ο πονος.
    αφοριτος πονος. περαστικα σε αυτους που πονουν.

  29. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Ναι είναι άσχημος πόνος ρε γαμώτο, νιώθεις ότι δεν μπορείς να κουνηθείς.. Όταν περάσει όμως θα είσαι ευτυχισμένη!! Περαστικά!!

  30. Ο/Η Νικος λέει:

    Καλησπέρα σε όλους,

    Δυστυχώς εγώ είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση καθώς εδώ και 2 χρόνια πάσχω απο σπαστικό ραιβόκρανο χωρίς αποτέλεσμα… Απο στραβή θέση διαβάσματος σήκωσα το κεφάλι μου και ξαφνικά ακουστήκαν πολλά «κρακ» και το κεφάλι έμεινε ακινητοποιημένο με κλήση στα αριστερά… Πήγα σε φυσιοθεραπευτές, γιατρούς, μέχρι και βελονισμό έκανα, έκανα αξονικές, έβαλα κολάρο, έμπλαστρα, όλων των ειδών μυοχαλαρωτικές κρέμες, πήρα του κόσμου τα φάρμακα (αναλγητικά, μυοχαλαρωτικά κτλ κτλ κτλ…) ο πόνος παρέμενε φρικτός… Εν ολίγοις έχουν περάσει 2 χρόνια και η κατάστασή μου παραμένει η ίδια… ένας γιατρός απεφάνθη πως το ραιβόκρανο μου οφείλεται σε σκολίωση χωρίς όμως να μου δίνει κάποια συγκεκριμένη τακτική γυμναστικής ώστε να μου περάσει… Τα παράτησα που λέτε και απλά περιμένω υπομονετικά να περάσει μόνο του… Έχει βελτιωθεί αλλά το κεφάλι δεξιά δε γυρίζει!!! Ίδωμεν!

    Υπομονή σε όσους υποφέρουν και πολλά περαστικά….

  31. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Ωχ Νίκο δεν έχω ξανακούσει για τόσο σοβαρή περίπτωση. Τι να πω, ελπίζω να σου περάσει σύντομα (έχω τρομάξει εντωμεταξύ και με το που θα νιώσω πιάσιμο στο λαιμό ταράζομαι, φοβάμαι μην το ξαναπάθω :P)

  32. Ο/Η Χρήστος λέει:

    Τα ίδια και εδώ, 15 μήνες ταλαιπωριέμαι με εξετάσεις και γιατρούς…αν βρει κανείς έστω μια διάγνωση είναι ευπρόσδεκτος!

  33. Ο/Η Anastasia λέει:

    welcome to the club και εγώ..διάγνωση από γιατρό ραιβόκρανο..

    ξέρει κάποιος τι πρέπει να αποφεύγουμε?εγώ είμαι στην δεύτερη μέρα με μυοχαλαρωτικά depon και κολάρο..νιώθω πολύ καλύτερα ήδη στην δεύτερη μέρα δλδ δεν νιώθω τέτοιο πόνο αλλά φαντάζομαι φταίνε τα φάρμακα γιαυτό..

    εαν καποιος ξέρει τι πρέπει να αποφέυγουμε και τι να κάνουμε ας κάνει Post..περαστικά μας🙂

  34. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Χρήστο δεν έχω ξανακούσει για τόσο άσχημη περίπτωση :s. Νομίζω πως δεν είναι απλό ραιβόκρανο, ίσως είναι σπαστικό όπως λέει κι ο Νίκος πιο πάνω. Είχα διαβάσει διάφορα στο ίντερνετ όταν το είχα πάθει, μέχρι και για εγχειρήσεις έλεγαν κάποιοι :s

    Αναστασία κι εγώ έτσι ήμουν. Με 1 βδομάδα περίπου μυοχαλαρωτικών και με το κολάρο ήμουν σαν καινούρια :p Αφού νιώθεις καλύτερα από την 2η μέρα νομίζω πως θα σου περάσει σύντομα🙂 Όσο για το τι να αποφεύγουμε, το μόνο που ξέρω είναι πως πρέπει να προσέχεις όταν διαβάζεις ή όταν είσαι στον υπολογιστή, κανονικά πρέπει να είναι όσο πιο ίσιο γίνεται το κεφάλι σου κι όχι να σκύβεις πολύ. Πράγμα δύσκολο, για μένα τουλάχιστον – πάντα κάθομαι στραβά :p

  35. Ο/Η Anastasia λέει:

    α ωραια..για να δουμε…ελπιζω σε 2-3 ημερες να ειμαι οπως πριν…εχω γινει πολυ καλυτερα απο τη πεμπτη που το ειχα…οποτε συνεχιζω χαπια κ κολαρο μεχρι να φυγει τελειως ετσι?

  36. Ο/Η Anastasia λέει:

    χθες πηγα σε αλλο γιατρό που είναι και στρατιωτικος γιατρος και μου είπε οτι εχω αυχενικό σύνδρομο..πφφφφ λεω να παρω κ την γνωμη τριτου..ή είναι το ιδιο?ραιβόκρανο και αυχενικό σύνδρομο?

  37. Ο/Η Χρήστος λέει:

    Βασικά το ραιβόκρανο είναι σύμπτωμα και όχι πάθηση. Το αυχενικό σύνδρομο είναι λίγο αόριστο και περιγράφει διάφορα συμπτώματα. Λίγο πολύ ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας κάνει όλους να έχουμε κάποια συμπτώματα του….

  38. Ο/Η νικος π λέει:

    ο προβλημα το έχω εδω και 5 χρόνια. Το κεφάλι μου στρίβει μονο του προς τα αριστερά ενω δεν μπορώ να το στρίψω δεξια γιατι πονω.Έχω κάνει δυο μαγνητικες και όλα δείχνουν φυσιολογικά . Αλλοτε έχω πόνους στο σβέρκο και άλλοτε όχι Ο νευρολόγος μου ειπε οτι η μόνη λύση ειναι το μποτοξ. Δεν μου είπε κανεις γιατρος να βάλω κολάρο
    το πρόβλημα που έχω ειναι μεγαλο
    Ας επικοινωνήσει κάποιος που ειχε παρόμοιο προβλημα κα το έλυσε

  39. Ο/Η Χρήστος λέει:

    Νίκο, σε νευροχειρούργο πήγες? Έχω κάτι να σου προτείνω αν όχι.

  40. Ο/Η νικος π λέει:

    χρήστο δεν έχω παει σε νευροχειρούργο. Ο νευρολόγος που παρακολουθει το πρόβλημα μου μου είπε για μπότοξ.

  41. Ο/Η νικος π λέει:

    Χρήστο τι έχεις να μου προτείνει; Δεν εχω παει σε νευροχειρούργο.

  42. Ο/Η Χρήστος λέει:

    aueb77@hotmail.com. Επικοινώνησε μαζί μου.

  43. Ο/Η eva darara λέει:

    καλησπέρα στην ομάδα ραιβόκρανο..είμαι και γω από αυτούς που έχουν ζήσει αυτό τον αξέχαστο πόνο..την διάγνωση, την έκανε ένας αθλητίατρος χωρίς να με βασανίσει με στροφές λαιμού σε κατάσταση φλεγμονής. απλά μου ζήτησε να ανοίξω τα δακτυλα του χεριού μου και προφανώς κάτι διαπίστωσε, εκείνη την στιγμή- δεν είχα το κουράγιο να ρωτήσω το οτιδήποτε. Χωρίς να έχω καθόλου καλή σχέση με φάρμακα – με τόσο πόνο όμως αποκαταστάθηκε-πήρα τα κλασικά αντιφλεγμονώδη και όσο λιγότερα μυοχαλαρωτικά γινόταν και μέσα σε λίγες μέρες πέρασε ο οξύς πόνος (μυικός σπασμός). παρόλα αυτά η στάση του κεφαλιού φυσικά δεν βελτιώθηκε και στον ύπνο μου είχα έντονα μουδιάσματα στα άκρα. Εκεί που έχω καταλήξει προς το παρόν είναι ότι σίγουρα μπορεί να προκληθεί ραιβόκρανο από κακή στάση του σώματος. ΑΡΑ σημαντικό είναι να βελτιώσουμε την στάση του σώματος με ήπιους τρόπους και όχι με ακραίους. το πρόβλημα μερικές φορές προέρχεται από κάπου αλλού. για παράδειγμα από την σπονδυλική μας στήλη η οποία έχει χάσει τον άξονά της με αποτέλεσμα να μετατοπίζεται το περισσότερο βάρος από την μία πλευρά. κάποια στιγμή μπλοκάρει ή δεν ξέρω πως να το πω και ο στερνοκλειδομαστοειδής μυς που βρίσκεται στο λαιμό και τότε αρχίζει ο γολγοθάς αυτού του πόνου.. ΄όποιος χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες το mail : evadarara@gmail.com

  44. Ο/Η Μυρσίνη λέει:

    Σπαστικό ραιβόκρανο έχω εδώ και μήνες. Η μόνη λύση φαίνεται να είναι ενέσεις botox με αλλαντική τοξίνη τύπου Α ή Β απο εξειδικευμένο νευρολόγο ή νευροχειρουργό. ‘Εχω μια βδομάδα που έκανα κι αρχίζω κάπως να ξεστραβώνω. Κι εμένα το κεφάλι στρίβει αριστερά και μαγκώνει εκεί. Με μεγάλη προσπάθεια το έφερνα μπρος ή δεξιά. Ελπίζω να βοήθησα.

  45. Ο/Η Κάλια λέει:

    Καλησπέρα σας! Αυτή τη στιγμή που σας γράφω είμαι εγχειρισμένη 3 ημερών απο ραιβόκρανο. Απο μικρή έγερνα το κεφάλι μου αριστερά. Πάντα. Στα 27 μου όμως είχα πόνο πολύ στον αυχένα και στην πλάτη. Είχα πολύ στραβό το κεφάλι μου. Το πήρα απόφαση και αφού έμαθα πιά τι είχα πήγα στον καλύτερο ορθοπαιδικό και έκανα την επέμβαση. Λόγω των πολλών χρόνων είχε σκληρύνει πάρα πολύ σαν κόκκαλο. Την πρώτη μέρα έχει αρκετό πόνο. Σήμερα μετά απο 3 μέρες είμαι καλύτερα. Πονάω, αλλά ελαφρώς. Φόρεσα και κολάρο για κάποιο καιρό μου είπανε. Δόξα το Θεό όλα πήγαν καλά! Άν ανακαλυφθεί σε μωρό είναι καλύτερα. Εγχείρηση, όχι ενέσεις ξαναβγαίνει. Απλά σε μικρά είναι πιό εύκολο. Υγεία να έχουμε όλοι και πίστη στο Θεό!! Περαστικά σε όλους τους πονεμένους!!

  46. Ο/Η ΓΩΓΩ λέει:

    ΥΠΟΦΕΡΩ ΑΠΟ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΡΑΙΒΟΚΡΑΝΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ;

  47. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Η μάχη της ανθρωπότητας με το ραιβόκρανο συνεχίζεται όπως βλέπω :p Κουράγιο και πάλι σε όλους.

    Γωγώ τι να σου πω, δυστυχώς δεν έχω ιατρικές γνώσεις. Από αυτά που διαβάζω βλέπω πως κάποιες περιπτώσεις είναι πιο ελαφριές (σαν την δική μου) και αντιμετωπίζονται με μυοχαλαρωτικά και κολάρο και κάποιες πολύ χειρότερες και δεν περνάνε εύκολα. Οι γιατροί τι σου λένε;

  48. Ο/Η Χρήστος λέει:

    θα πρέπει κατ’αρχήν να επισκευθείς οπως και δηποτε νευροχειρούργο κατά την προσωπική μου άποψη να σου κάνει μια διάγνωση και να σε κατευθύνει.

  49. Ο/Η ΓΩΓΩ λέει:

    EYXAΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ.ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ.ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΡΟ ΕΣΥ?ΥΠΟΦΕΡΩ ΠΟΛΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  50. Ο/Η Ορφέας λέει:

    Πάσχω εδώ και 3 μέρες από ραιβόκρανο .Τις 2 πρώτες μέρες νόμιζα λανθασμένα ότι ήταν ψύξη και δεν πήγα στο γιατρό .Την πάτησα στον ύπνο.Ο πόνος είναι φρικτός .Έβαλα κολλάρο και παίρνω χαπάκια πλέον,έχω δει βελτίωση ,αλλά ο ύπνος είναι ό,τι χειρότερο προς το παρόν.Περνάνε κάποια 5λεπτά μέχρι να βρω την κατάλληλη θέση κινούμαι τελείως ρομποτικά προσπαθώντας να ξεγελάσω τον εαυτό μου με μικρές κινήσεις.Το κολλάρο βοηθάει πολύ ειδικά όταν είσαι όρθιος.

  51. Ο/Η marianna λέει:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ…
    ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΣΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΡΑΙΒΟΚΡΑΝΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ… ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΥΣ ΝΕΥΡΟΛΟΓΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ BOTOX ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ… ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΦΕΡΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ….
    ΣΤΕΛΝΩ ΕΔΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΝΕΙ ΚΑΤΙ Η ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑΤΡΟ… ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ… ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  52. Ο/Η εύα λέει:

    καλημέρα σας_βλέπω ότι η μάχη συνεχίζεται! υποφέρω και γω από ραιβόκρανο εδώ και τέσσερα χρόνια περίπου. αυτό που κατάφερα χωρίς εγχείρηση και μπότοξ και όλα τα σχετικά είναι να μη φτάνω στα όρια του πόνου και να διατηρούμε σε μία κατάσταση που μπορώ να το ελένχω. κάνω feldenkrais μία μέθοδο κίνησης του σώματος που δεν έχει σχέση με γυμναστική αλλά με κινήσεις που επιδρούν στο μυικό και νευρικό σύστημα. είμαι πολύ ικανοποιημένη από την μέχρι τώρα πορεία. στη ουσία αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι κάποιο βασικό λάθος γίνεται στη λεκάνη και στην σπονδυλική στήλη που έχει συνέπεια στον αυχένα και κατεπέκταση στη στάση του κεφαλιού. θέλει αρκετή υπομονή και κουράγιο αλλά αν ξανακοιτάξεις το σώμα σου θα τη βρεις την άκρη. αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες_ευχαρίστως να έρθουμε σε επαφή

  53. Ο/Η δημητρα λέει:

    καλησπερα.εχω σπαστικο ραιβοκρανο εδω και 10 χρονια.υπαρχουν καποιες μεθοδοι που με βοηθησαν αρκετα και αλλες καθολου.η ψυχολογια βεβαια εχει φτασει πατο.το mail μου ειναι ffefefwef@yahoo.gr.θα ηθελα επιτελους να αρχισω να μιλαω γιαυτο.οποιος θελει μπορει να μου στειλει.

Σχολιάστε

